2010年7月13日星期二

推介新舊混戰護膚妝品 (Vol.2)

較早前在 blog 推介過的Estee Lauder Re-Nutriv 白金級遮瑕膏,早已說過要 waiting list 才可擁有,估唔到有人留言話我知依家仲要等,真誇張!

其實 Estee Lauder 仲有一款產品甚值得推介的,它不屬於品牌高調宣傳的皇牌 item,但真係非常好用,就係 Nutritious Vita-Mineral Lip Treatment,是修護唇部的透明啫喱,非常潤澤,搽後扮晒性感玻璃唇,好 sexy... 唇彩都慳番!

呢支潤唇啫喱真係好正,有礦物又有維他命修護,好補水又可以即時撫平唇紋,厚敷過夜當埋唇膜呢!約$200

Before:嘴又乾又見到紋,真羞家!要好好再護理喇。

After:塗上潤唇嗜喱即時變豐盈玻璃嘴,乾紋都消失!

又有新品推介!我試咗佢哋最新出的超補水孖實... feel so good,當然要介紹吓啦!水份對於老中青肌膚皆不容有失,所以我於美白同時會特別注重補水,至怕乾紋浮現嘛,但御用皮膚科醫生話我肌膚皮薄鎖水力弱。想補水更想鎖水,當然要一試此標榜高科技「補水王」...

Step 1:先築起鎖水屏障

水漾活肌修護精華

先要讃吓自已...張相影得太美喇!講番正題,憑乜聲稱可為肌膚鎖水?都相當有趣和具邏輯性:巴爾幹苣苔是一種植物,在嚴重缺水極旱環境下會變得乾透,一遇水便復活再生,呢支 serum 就係以這植物萃取研發皮膚鎖水屏障。

此 Serum 質地很水及透薄,非常易推及易吸收,塗上後輕按即能令膚質變得軟滑($630/50ml),之後仲要靠佢...

Step 2:後貫注源源水分

水漾活肌深層補濕霜

同一個 series,具超級濃縮強效補水成分,標榜用後24 小時肌膚水頭充足,計我話最緊要係成效和感覺。先搽 serum 再搽佢,本以為會泛起一層油脂膜般才能做到鎖水,竟然無反晒光油立立,真係有 D 驚喜,塗後感覺吸收得很好且很舒適,之後再搽具防曬的 BB Cream 都無增加油脂分泌,真係極啱依家咁熱嘅天氣,唔怕會出暗粒。

連續早晚搽咗兩星期喇,呢刻至寫 blog ,因為皮膚乾中帶油情況得到改善至推介俾大家呢!($420/50ml)

請大家欣常我嘅傑作:我幫紙版人化咗個靚妝,個嘴係咪好 sharp 又 sexy 呢?眼窩有層次色調吖!就係用咗以下 Lauder 7月登場妝品,全部新色晒冷好震撼。除咗補濕,我一年四季都愛加插美白肌膚環節。於彩光後相隔一星期,就可以間中配合塗維生素 C 精華素,緊記於晚上才使用,因為維 C 會吸光。當中試過的品牌有 Skin Ceuticals、 Bicelle、Cellbone 等等。

論至愛推介是Mario Badescu... New York 牌子,最出名係抗痘精華,而它的 Vitamin C Serum 其實都好得,可均勻膚色、淡斑,加入透明質酸補水,更有很多天然成分修服細胞,增加彈性。很多人都怕美白產品會乾,呢支不但唔乾,搽上面即時感覺油油哋,因為含有薰衣草油,跟住待 1 分鐘就會吸晒,皮膚很爽滑,非常特別!

維生素 C 濃縮抗氧化美白精華素 $480/1oz,有 7.5% 純維生素 C、透明質酸、人參萃取液、蘆薈凝膠等,標榜可防止及鎮靜敏感。(兩間 LCX 及金鐘西武有售)

BuBeBu 你夠白喇,咪搶我支 serum 啦!(用 3 滴精華足以塗全面)

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。