2010年7月13日星期二

東京之發見 美台日最新"It Bag" Kitson


去日本行街的首要任務,唔係亂使錢搞到褲穿窿,而係應該發掘香港冇的產物。當然,「香港冇」這三字在全球一體化運行下,幾乎冇可能實現,但若然買到「香港未 hit 但必然快 hit」的滿足感,也是賞心樂事。

訪日尋 Kitson!

今次訪日頭號目標是 Kitson,它是首個 LA 品牌駐日,剛開設了專門店,就連 Tokyo Girls Collection S/S 2010 也有行 show。

打從大阪開始,已經留意到很多潮人用 Kitson tote bag,名你未必識或聽過,但全閃片配螢光色系 logo,離遠睇已經閃到爆燈,本來冇諗過必買,因為自己知自己事,向來獨愛孖 C logo,心諗就算買咗都唔知會唔會用,姑且放佢一馬。直至在自由之丘的名牌回收店見到居然收 Kitson 、同有二手 Kitson 袋賣,當晚立即上網 check 下來自 LA 的 Kitson 究竟有幾勁!

結果 search 到 "Kitson" 是 LA 一間普通 select shop ,此袋是其自家品牌,話佢普通因為我再打電話問住在 L A 的 designer表弟(佢曾做過連卡佛都有得賣的 Band of Outsiders 設計師),佢都話冇乜特別,至多係有班明星、名媛如 Paris Hilton、Victoria Beckham、Lindsay Lohan幫襯,自此經常有狗仔隊捕在門外「辣更」等星。

網上有勁款!

講真 Kitson 店的貨唔係特別,去官網 www.shopkitson.com 可以一窺究竟,而且仲可以郵購到港,離不開售賣一些名牌如 Marc Jacobs、D&G 等。反而其自家製作的袋就真係帶點心思,閃片撞熒光色 tote bag,仲有向 Chanel Cocoon Bag 致敬嘅夾棉款,絕對係融合潮流元素,加上售價唔貴,每個才港幣$500 - $600,用一季都抵。

《女人我最大》點名撐!

搵完料本來就算,點知睡前睇埋台灣節目《女人我最大》,嘩,連台灣 Hermes VIP、主持藍心湄都力煲 Kitson 袋為今季必買。用完即棄都唔傷荷包之外,相信很快會 hit 嚟香港,立即挑起條筋,非買不可。第二日晚上 8 點機就走,得番大半日時間,誓必要帶佢返港!



(留意6:20開始介紹 Kitson 袋)

即場掃走兩個!

結果行勻成個新宿都搵唔到喎!明明記得自己曾經在東京睇個呢個袋,點解記憶力會突然衰退,一點印象都冇!?直至下午五點半先醒起 (六點要在新宿站西口上車往羽田機場,咁早去羽田因為要買羽田限定日本小食、糕點回港),原來在新宿激安之殿堂睇過!嗱嗱臨衝去 6 樓「名牌層」,果然有一大堆 Kitson 袋,再望真一點價錢,¥6,000 /個有找($500咋!),二話不說即買 兩個,買滿 ¥10,000 仲即時做埋退稅。當手信送俾好友實冧!

雖然買得急一點,但買完都冇後悔,事關拎上手真係好搶眼,完全冇一種拎 cheap 袋的感覺!如果睇完覺得靚,又想跟我買,去 Kitson官網網購啦,有部份款式仲做梗特價添,當然,連埋運費就冇我個價咁抵,但作為今季的 "It Bag",抵玩!

睇開我個 blog 都知,臨尾梗有料爆,其實香港已經有 Kitson 袋賣,同上文同款唔同色的賣 $795 個,比日本、美國甚至台灣都貴,不過該店 member 有 85 折。或者你知邊度有得賣,唔知?歡迎你留個言問我,我 PM 你知。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。