2010年7月13日星期二

「奇異」減肥法!


世間上減肥方法千奇百怪,女性都在朝思夜盼「越瘦越正」,想得出什麼減肥偏方都敢試!
興幸媽咪遺傳「瘦底」身形,但我嘅胃口等同正常女仔兩倍(身邊朋友都話我可以挑戰小林尊),有乜法子唔驚肥吖,所以時刻緊記去皮、去油、去肥膏格言,食得多唔緊要,深知最緊要「有入有出」啫!
我都試過穿齊束腹衣和束褲睡覺,其實都幾辛苦,但每朝醒來都覺得腰和大腿好似緊緻咗,當然幾個鐘之後,開心感覺會隨時間流逝。
中六開始已經識搽 Clarins body shaping cream 和 body lift,亦會不停試其他牌子,嗰陣時返女校,成個專家咁,教同學 keep fit,諗番都幾好笑;有時興起仲會包保鮮紙 15分鐘,焗到出汗會好安心,但敏感皮膚千奇咪試呀!我都懷疑過自己係咪太癲!

「喵...喵!媽咪,我都有做運動 keep fit ,點解仲係咁肥美嘅?」

不如講吓坊間仲癲減肥法俾大家知:

淨食波蘿當正餐:拍《101次求婚》的淺野溫子,因為參考一本書籍之後,發現波蘿有「去油」的功效,就一日三餐只食波蘿當正餐,但酸性會將胃壁磨得很薄,結果導致經常胃痛,聽了醫生勸喻才放棄這個減肥方法。
「蒟蒻減肥法」:八十年代走紅的日本玉女偶像南野陽子,試過一個月每餐只吃低熱量的蒟蒻和水,結果破壞身體機能,致令肌肉無彈性,就連胸部都像洩氣汽球啊!
噁心的「吞蟲法」,讓蟲將吃進肚內的東西都吃掉,但「佢唔係妳條蟲」,除咗食物,更會吸埋妳體內營養,得不償失呀。
不吃東西,只打營養針度日,維持幾日都仲可以,但長此下去都係唔勻衡,更會令食慾驟降,最終引發厭食症。
辣椒減肥法,在飯前食下大量的生椒辣,一方面為刺激腸胃不想進食,第二方面藉由辣椒幫助燃燒熱量,如此刺激內臟當然傷身不健康,小心胃出血喎!
狼吞虎嚥後,又因為罪惡感以食指挖喉將食物催吐,這樣反覆會引致胃酸倒流,甚至引發厭食症。
以上減肥怪法皆非常有問題,若果想試真係癲!窈窕的身材固然重要,但健康更重要,希望大家引以為戒,不要輕易嘗試呀!
以下推介我近半年的健康 keep fit 法:
因為睇過一本台灣出嘅書《奇異果早餐減肥法》,教導只要把握早餐吃 3 個奇異果,再伴以一杯茶或溫開水,午餐、晚餐照吃,但也別吃得太狂,若想吃甜點就吃奇異果。
所以...我半年前開始每日早餐都會食奇異果兩至三個,維他命 C 、鈣的含量及膳食纖維都極高,覺得排宿便好咗,應該係有助胃腸蠕動,所以照理代謝脂肪速度亦會加快;我深信比香蕉減肥法成效還要高,理由是低熱量,仲可以加強抵抗力,bonus 係皮膚白淨 D。
日本有藥學博士亦証實,奇異果含有可以促進代謝分解多餘體脂肪的肉鹼,他親試每天「奇異果早餐減肥法」,一年就健康瘦了 20公斤,當然,可能佢原本係好肥呢,又或者早餐愛喪食,才有這成效!
袁詠儀亦曾經公開「產後奇異果減肥法」,所以更令我深信不疑,集美味、健康、美肌減肥法,持之以恆也無妨嘛!
我喜愛的奇異果食法:
Step 1:準備 3個奇異果,不要揀太生,會很酸又硬!
Step 2:剝皮備用。
Step 3:冲調我喜愛的美肌紅莓茶。
My favourite:自製奇異果紅莓特飲,含超豐富維他命,日日飲瘦身又美肌!正!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。