2010年7月13日星期二

瘦身解讀


瘦、瘦、瘦,十居其九女性皆渴求!
「我想瘦!可以點減呢?」最常被身邊朋友及網民提問到。
瘦身背後的殘酷真相是做運動!偏偏大部份女士覺得做運動慘過擔泥,十萬個不願意用最天然的方式流一身熱汗去燒脂,更奢想不勞而獲。
很多人看到我的紙板身形,佩服兼好奇「食量如此驚人,何以不長肉!」便認定我是美容院常客,對一半亦錯一半,我也會在家中扭呼拉圈、到大球場緩步跑呢!
哈哈...當然還有秘訣啦!
我的自我解讀是:「美食照嚐、運動少量、纖體有法、愛錫自己!」
入門法: 食飽飽後兩小時內唔好坐,我呢個習慣已經維持了近 20年,真係無咁易積聚脂肪在腰間;另外,時刻緊記 hold 肚,動作仿如吸氣時肚皮收緊狀態,可令肚部肌肉更緊緻,多做超快見效啊!
進階法: 想瘦邊度自己話事,以過來人身份真係要靠儀器,但小心好多機都唔多掂,綜合體驗有幾部真係得,就是 Velashape、 Tripolar 和 Cellu M6(第5代起)。有一陣子,我每星期 keep 住做兩次機配合通淋巴,3 個月大腿瘦到吋半,pat pat 仲 firm 咗,真係「有錢使得鬼推磨」,兼「一旦愛上難以自拔」;其中兩部機私家醫院都有得做,收費當然昂貴,大家不妨先上網 compare 美容院價啦 (package 約$500/次)!

Velashape 對付軟脂肪和橙皮紋最見效(圖示)!Tripolar 則主攻打散硬脂肪。

M6 已經出到第 7 代,原意是專供給運動員舒緩及鍛鍊肌肉,及後才應用在改善體態上。我覺得 for firming 最得,可以收緊 bye bye 肉、車呔腰。
愛錫自己除了保持體態輕盈,簡單的如透過沐浴過程也可做到唷!
以下是我的獨門沐浴美體「分身術」:
何謂分身術?即是對應身體各部位,皮膚各有所需,將產品對號入座。
先講手臂和腿部,我會用有助燒脂、排水、加速血液循環的沐浴液,成分如海藻、咖啡因、辣椒也有助修身;緊記配合按摩事半功倍,腿部塗按方向應是由下往上,手臂則由手掌至腋下,帶動血液流向心臟總管。
上半身會選用具保濕和增加皮膚彈性的,最喜愛含礦物和膠原蛋白成分。
腳板及腳踭位則用磨砂液,要選夥粒幼細的,可輕柔捽走角質層,踢走礙眼的死皮,又不會磨損肌膚。
到女性最重要的部位陰部,我更會慎選潔膚液,事關生仔都靠佢嘛!好多女仔都唔識 care,其實陰部所含酸性比其化皮膚部位低,換句話說即抗菌功能較弱,容易受感染,所以我都係慣用廖碧兒推介的 Lactacyd,有 Latic Acid 維持陰部良好的酸性環境,仲識得將黏液中糖原質轉化為保護成份;有時身體皮膚唔聽話敏感痕癢,試過一輪用來沖洗全身,竟然可以減輕敏感徵狀舒緩不適,相信係因為成份夠天然。

呢款 Lactacyd 加入咗天然牛奶精華,除咗重要部位,我仲會用嚟沖全身,皮膚特別滋潤軟滑,敏感肌膚都啱用呀!

呢包非一般濕紙巾喺 M come 日子及炎夏必備,隨時隨地保持重要部位潔淨舒適,感覺好爽!

記住上埋 Lactacyd blogbook ,嗰度簡直係 blog 界嘅 Oscar,可以睇到好多專業資訊和意想不到的有趣玩意,加入成為會員,再投我一票啦... 我代表 Fitting升級大師!如果選中我又選中你,6個 winner 各得$5,000 cash ,更特別嘅獎品係... 免費吃喝玩樂扮靚精華遊 one day,勁筍呀!

8月31日截止 http://apps.facebook.com/lactacydblogbook/

記住快 D 登記做 blogbook fans, 仲有 8,000支免費 Lactacyd 潔膚液換領券等妳 download 呀!

身體健康才有資格瘦身,這世界沒有病入膏肓的運動員,也沒有憔悴的愛美之人,女性要懂得愛錫自己,成就美麗人生。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。