2010年7月13日星期二

Affordable Best Buy (Vol.3)


日の籐配飾
喜愛日の少女系,今夏又點少得籐織配飾呢!
籐籃襯碎花裙腳踏木屐涼鞋,Kawaii 得有點過火位,除非係 18、22 ,否則咪 total look 照 copy 日本風。即使如李嘉欣般美若天仙,畢竟已非青春少艾群組,她也只追捧碎花長裙,再拎番個 Birkin;名媛淑女玩籐織袋,也非 basket bag 而是 clutch。
籐帽玩法更多變,咪以為定要與沙灘 feel 背心短褲才是佳偶天成,型格少女系示範有薜凱琪著上雪紡跌膊 loose cut top + hot pants。
我剛剛出席好友 Vivian 於淺水灣酒店婚禮,以籐帽襯出 dress up style,又得喎!
韓國製籐帽 $250
Mix & Match: 此籐織帽襯上 lace × satin dress,看似三種質料撞到嘭嘭聲,點知出奇地夾,很有歐陸典雅氣質呢!這條大露背 one-piece 是英國品牌,cutting 及手工都做得極佳,I love it so much!
Details 1:帽側飾以雪纺壓摺而成的立體花,用上秋冬 hit 到春頁的 Stella Mccartney 至愛 dirty pink。
Details 2:帽的反邊位可自由扭動,曲直隨心所欲;黑色綴邊也是籐製,非一般粗製濫造的縛上絲帶草草了事。
小插曲:我試戴時覺得太鬆,店主兩下手勢就幫我調較至 fit 我頭形呀,巧妙之處就係黏雙面膠在帽內兩邊,造成厚度!
邊度買得到?
並唔係至方便嘅 CWB 或 TST 呀!嗰日去觀塘開會,途經 MTR 旁的觀塘廣場,有間專入韓國貨的時裝小店,當一眼瞄入店就睇中呢頂帽喇,返咗兩日咋,若想擁有佢... 建議先致電...確保仲有貨呀!
Shop List:
M3 Fashion
觀塘開源道 68 號觀塘廣場 141 號舖
6681 1791 Candy
我的好友 Vivian 嫁咗俾發哥?講笑啫,新郎與周潤發有 99.9% 相似度呀;最好笑係其丈夫長居美國,經常被當地人誤以為是真
發哥,還被邀合照呢!
恭喜晒!祝 Vivian 永遠甜蜜快樂,have a lovely life at the States!

2 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。