2010年8月10日星期二

身體肌膚 各施各法!

不分春夏秋冬,都應為身體每吋肌膚做好保濕護理!

不知何解,有朋友竟然告知近排因為天氣熱、濕度高,咪唔使搽身體保濕用品囉!
唉唷,皮膚缺水不分季節性,流汗多大家也懂得多飲水補充水份。
要知道每次洗澡後皮脂膜被沖洗了,肌膚此時最易蒸發水份,應立即把握良機餵皮膚飲水,長期作戰,能令膚質倍添柔軟濕潤呀!

以下推介我最喜歡的 3 款不同功效保濕用品給大家:

更生去角質:
Clinique turnaround body smoothing cream 更新活膚潤體霜
Clinique turnaround 系列一向我都好 buy,尤其係佢支 concentrate 精華素,搽完番面即時勁滑溜,用耐咗仲有更生嬌嫩煥膚之效。它的成員 body cream 一樣咁抵讚,叫做 cream 實情係 lotion,易吸收唔算立,至巴閉係唔止極速踢走缺水問題,持續使用仲可以去除老化角質、軟化肌膚、掃走暗啞,為肌膚大翻新!
Clinique turnaround 更新活膚潤體霜 $280 / 150ml
含有玻尿酸鈉、乳油木果油立即柔潤肌膚;水楊酸、乙醯葡萄糖胺均勻膚色,並減輕肌膚乾燥脫屑現象。

芳香滋潤:
Jill Stuart Body Milk
Jill Stuart 時裝濃罩浪漫温婉女性化,少女與中女通殺,其化妝護膚品營造甜美國度,最多人追捧當然是其皇牌漸變色胭脂啦,每每拎上手看到其粉色與立體扭花包裝設計,倍感「少女情懷總是詩」,哈哈...形容得有點過火位!
講番呢支 body milk,最引人入勝是其芳香氣味,花香味濃,又帶甜甜的果味,塗上後由嗅覺觸發舒緩與浪漫感覺,連香水都慳番唔使搽,入睡前塗抹全身就最啱。質地頗稀身,很水潤,快吸收極清爽,潤而不立嗰種 feel,特別適合炎夏用,仲可以辟汗味、扮晒體香!
Jill Stuart Body Milk $220 / 250ml
主要植物萃取物為玫瑰、白百合、牡丹、洋甘菊等,散發花漾香氣,同時為肌膚作天然滋潤保濕。

舒緩敏感:
Bioderm Atoderm 維他命 PP 修護霜
此乳霜是專為敏感皮膚而設的,不含香料不刺激皮膚,性質非常溫和,就連 6 個月以上的嬰兒也可使用;而某皮膚科醫生也推介給身邊患有濕疹的朋友 G 使用,她話我知真的可以舒緩乾燥和痕癢不適,但當然不是治療作用!
其乳液質地很易推開、很幼滑,皮膚容易吸收,我覺得因乾燥而起的痕癢能明顯改善,例如是脚踭位,塗後修護效果很好。若然皮膚突發性唔聽話出暗粒,我都係用佢,唔怕情況會惡化嘛!
Bioderm 維他命PP修護霜 $260 / 200ml
蘊含 Vitamin PP(即維他命 B3)修補及鞏固角質層,形成天然防禦牆。提供長效保濕,對抗敏感原。特別適合極敏感性及濕疹(非發炎期)皮膚護理。


***明星推骨瘦面?聽來神乎奇技!詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。