2010年8月6日星期五

雙劍合壁 靚上加靚!

大家有無發覺每次敷上 paper mask,最快乾的部位是眼袋位置,然而整片 mask 還是很 juicy。
此時問題便發生...要知道敷 paper mask 的時間必須拿捏準繩才可發揮最佳效果,在面膜乾至 8 成仍微濕之時便要棄掉,因為精華液巳滲透足夠了,否則會反吸皮膚內的水份... 那麼眼部位置皮膚咪飲唔夠水?!
咁點算?我會用以下方法:
眼膜面膜打孖上

Steps:潔面後先貼上眼膜,然後再覆蓋整片面膜,約待 15 分鐘便可撕下來。
好處:1)  針對眼袋位置特別脆弱的肌膚,兩層面膜紙等同厚敷功效,紙質密度增加將精華加               強迫入。
             2)  又可以解決以上提過的 paper mask 乾透不均的問題,加強眼周肌膚濕潤度。
             3) 還能結合兩款不同功效的面膜紙精華成份,同時間貫注多種營養給眼部肌膚呢!

平價高效面膜推介:
滋養美白燕窩面膜 $58 / 10片 (萬寧)
咪噓住!以為我仲介紹呢個牌子面膜...無特式?無料到?當然有原因啦!
台灣「我的美麗日記」面膜相信大家都曾經熱愛過,但這股熱潮很快被其他新鮮產品掩蓋風頭!哈哈,我都係過來人,貪新忘舊是女人本性!
講真...我都好耐無敷呢個牌子嘅 mask 喇,見佢啱啱出咗破革版...將面膜紙重新改良升級,兼且第一擊係女人湯丸「燕窩」滋養美肌成份,即管俾多次機會佢,睇吓留唔留得住我個心!
結果一拍即合,真係 good 喎!$5.8 一片有咁好效果,所以要推介俾大家。
升級版叫「多層親肌水膜紙」,看似薄薄通透的,實情有 3 層密實結構,達致超優保水效果;由日本環保植物纖維材料做的,比起舊版的確進步神速呀!我知道品牌稍後更會將之前舊有的成份都轉成新升級面膜紙添。此面膜紙素材可比媲美索價 $90/片的醫學品牌〝B 嫂〞呀。
面膜紙質地真係非常貼薄,連鼻和下巴位也相當貼服無浮起,但要「彈」的是鼻尖完全覆蓋唔到,咁點先?
嘩!一撕開面膜和眼膜 (打孖敷法),見到皮膚超級水嫩、重拾光澤 ... 6 蚊買到咁嘅美肌效果,係咪勁先?!


敬請密切留意!
至於平價高效眼膜有咩推介?
請大家密切留意稍後我在《MORE》美容專欄推出的台灣之旅篇,勁多當地星級化妝師、明星、名模結合我的專業心水推介呀!

http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。