2010年8月4日星期三

BB Cream 又有新成員喇!

BB Cream... 勢趨成熟,已經榮升妝品中堅份子,旗下門生衆多。
然而,很多朋友仍然對 BB Cream 望門輕嘆:「我有雀斑、毛孔又粗,唔用粉底點遮喎?!」
亦有朋友見過鬼怕黑:「嘩!試過搽咗之後塊面好似灰水咁色,超肉酸!」
亦有朋友怨道:「又厚又立,夏天搽咗標晒面油呀!」
我要為 BB Cream 平反!
不應一竹篙打一船人,大家要識揀牌子、仲要識揀型號、又要對應膚質。
以我的肌膚為例,能與大部份 BB Cream 成絕配,用手指薄塗一層經已能修飾暗淡膚色和掩飾毛孔,肌膚感覺仿如無添加,扮晒天然靚肌瞞天過海;甚至比起塗粉底效果更出衆,起碼不易浮粉;當然偶然也會遇上水準參差的 BB Cream ,一試便知無料到,仲整衰晒我嘅皮膚... 變灰、顯毛孔和勁泛油,就係最討厭的致命傷!
Dr. Wu 最新三劍俠
近日推陳出新 BB Cream 的是台灣醫學美容品牌 Dr. Wu,相信大家最捧場一定係旗下玻尿酸保濕面膜,唔平呀... 一片成 $60... 但我都係忠實用家呢!先講番前兩年,當時我做那本雜誌的靚女記者話我知日日都係搽 Dr Wu RS抗氧美白 BB Cream,仲要不停咁買,心諗咁多免費護膚品收仲要買?!
睇得出真係勁啱佢膚質,可惜用在我的面上感覺較乾,有點難推勻,唉... 咪就係因為肌齡相差成 5載囉!
我上星期去台灣已經收到 Dr Wu 最新推出的 3 款 BB Cream 試用裝,噚日到香港正式 launch,已經試用了 5 天,效果比起舊有的贏足成條街呀!

各 $180-$200 / 30ml
最特別係一次過推出 3 種精心計算款式,分別是亮白、晶鑽柔光、遮瑕,既可單獨使用,又可依據面部不同部位配合使用,就可以塑造完美剔透妝容咁話,我更佩服品牌人的生意頭腦呢!
我揀選了具遮瑕,及閃亮效果的兩款...
即睇測試:
鑽石光澤 BB Cream,加入珍珠粉末及礦物質微晶粉體,加強輪廓立體感,除了全面使用,也可局部塗於蘋果肌、鼻樑、額頭和下巴,作為 highlight。
質地水潤易推,呈淺粉肉色,帶微閃光澤感。
Before                                        After
未塗 BB Cream 前面頰膚色不均,略帶微紅;塗上後非常白皙,且有剔透感。


遮瑕舒緩型 BB Cream,最啱易泛紅、有雀斑、印痕肌膚,可以有效遮掩瑕疵;仲加入植物性抗敏成分,可以鎮靜敏感情況。全面用當然可以,我會重點覆蓋在黑眼圈位置和暗瘡印上。
此質地較豐潤,會厚重一點,要輕推再印開。
圖中皮膚有淺啡色暗瘡印和小紅點。


搽上遮瑕 BB Cream 後,除膚色較白外,最勁是能夠 90%遮咗啡印,85%遮咗小紅點,當然凸起嘅疤就救唔到啦!

Dr. Wu
銅鑼灣京士頓 街 9 號 LCX
尖沙咀海運大厦 3/F LCX
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。