2010年8月11日星期三

執番身彩 倒閉苦主!

經濟蕭條、租金飛升... 種種因由導致屢有美容院、瑜珈中心、按摩店、健身院等相繼倒閉。
直接受害者當然是真金白銀用一筆錢 join course 預支的消費者。
我的朋友 A 就是較早前大型瑜珈中心突然執笠的苦主,仲要係執笠前一個月才被氹開新course,大拿拿成萬幾蚊付諸流水,真陰公!
可惜突然結業者大有人在,執前毫無先兆,防不勝防!
翻版事件日前在我身上發生,事件雖不及大型瑜珈中心例閉般震撼,亦未至於上報紙頭條,但切膚之痛令我感受更深,希望大家時刻提高警惕!

相信大家也曾光顧按摩店,前幾個月聽朋友堆勁讃某銅鑼灣秘店,是由幾位泰籍技師主理,夠晒正宗,由於上樓位置隱蔽、格局似廉價時鐘房,但技術出眾價錢平咁話,即管一試,繼而自投罹網買埋套票...約千多元,仲賴精明問明有無時限、每次限用幾多張等等。

及至前幾日船P之際,同船朋友 H 話早一日喺嗰間按摩秘店嘆咗雙飛 4 手按摩,勁爽咁話,仲向衆人分享箇中樂趣!即係一人按肩,同時間另一人按腳,4 手發力齊齊按。
大家聽完心都郁晒想試吓,仲諗住柴娃娃揾日包場搞「歡樂按摩P」!好彩無成事啫!

世事就係如此蹺妙,黃昏落船繼而收到該按摩店泰籍東主來電:「我 day(哋)聽日唔做喇,你 Fri(快) D like(嚟)做埋 two(套) 票啦!」
我即追問:「咩唔做呀?休息係咪?」
點知事實是「Ming(明)天 close,執笠呀!」
我火滾回答:「吓!聽日就執?今日至叫我按晒 D 套票?揼到全身散晒都未夠數啦!唔講咁多喇,回水呀!」
泰籍東主謂:「No money!唔會俾番,係你成日都唔 like(嚟)。」
嘩!咁無道理都講得出,心諗無須再續駡戰,嘥氣!「咁報警囉!差館見!」

此時按摩店東主終於屈服,如是者有幸取回剩餘尾數。
講真 ...錢唔多,但據理力爭係人馬座特性。




家家有本難諗的經!


我估呢件事咁好彩攞得番錢,只不過係該店東主想 keep 舊客,他朝有日再開店,日後好相見咁解,而非良心發現,可惜不善處理,倒頭來聲譽仲衰。


其實我有時試過一些小型美容院,技術一流服務又佳,雖不致坐擁豪華裝修宮廷格局,但收費相宜,這些心中有數的秘店,我只會私底下向朋友介紹,但有時當朋友想開 course 時,銀碼雖不致五位數,但都希望可以用信用咭分期付款,但偏偏不設分期服務,甚至連咭機都冇。


我曾為此向我的女企業家、前輩朋友 P 請教過,原來銀行不肯為這些小型美容院提供分期服務,就係怕小店突然結業,當苦主尚有餘款未供完,但提供服務的公司卻結業,試問銀行會唔追收你的結欠嗎?但銀行又已經將整筆款項、扣除手續費後交晒俾美容院,無論苦主或銀行都係受害者!這就清楚解釋批核分期的難度所在,只係三者間的關係相互糾纏,都唔知係有雞先定蛋先的兩難題,唔明請睇《東地》社長曹雪聰一文,關係類近,精辟獨到,一清二楚

因為有分期,所以亂使錢;因為亂使錢,所以要分期。
因為會走數,所以唔分期;因為有分期,所以會走數。

無論大型、蚊型店都可以未完租約,或未完成客人預付月費、套票而突然結業,先付一筆錢對消費者無乜保障,如何謹慎行事?天知地知!


***明星推骨瘦面?聽來神乎奇技!詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!


http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。