2010年8月9日星期一

Boat Trip 美食 の 蒲苔海鮮

扮靚扮足一星期,keep fit節食五六天,如果唔食番餐好,實在對唔住自己!


我在《MORE》寫 blog 已經三個月有多,除公開自己的扮靚心得,以及人肉測試不少減肥、護膚療程,講得最多的都係食。論收視,美食當前也難敵點樣整靚自己及點樣可以再瘦D,但俗語都有話「辛苦搵埋志在食」,而我則是「努力經營全為食」,keep 到咁 fit 都係為了肆無忌憚的食食食。姊妹們,不要為了 keep fit 而放棄美食!雖然有人飲水都會肥,食牛肉都會敏感;卻其實我食咁多都會肥,但我去台灣旅行都會帶呼拉圈同行,晚上在酒店房每晚必做20分鐘呼拉圈;我食到一些基因改造食物都會立即皮膚敏感,例如街市售賣的迷你西瓜,一食立即中招,雖喜歡亦要戒。


昨天我的美食目標是香港的國境之南--蒲苔島,島上只餘一間海鮮飯店。為食兵團團長 M 小姐說蒲苔島的海鮮是全港最好食,另一位 M 小姐的朋友更是海鮮店的老闆。既有地利及人和,加上團長 M 小姐為了食居然班到架免費私人遊艇,我咁唔鍾意曬都決定同行,出發!

近年我已經絕跡盛夏的水上活動,卻其實我早幾年是很喜歡 wakeboard 的,那時的同事都不知我曾經出海,因為完全冇黑過。有機會我會公開我的「抗曬工程」。亦因「抗曬工程」非常繁複艱巨,也是我絕跡水上活動的主因。


落船後在碼頭的左手邊,便見到僅餘的一間海鮮飯店--明記海鮮。最高峰時,島上共有三間海鮮飯店,可惜公眾船期疏落,明記也只在星期四、五、六及日經營。

第一味豉椒炒蜆,食蜆最好先問店員蜆靚唔靚同肥唔肥,例如我本來想叫蟶子,店員就講明「今日蟶子唔靚」,咁就識做轉食蜆啦。這店獨門秘製的豉椒醬非常出色,帶辣勁而不嗆喉,單係第一道菜已經咁掂,之後肯定正。

椒鹽鮮魷粉皮薄、魷魚鮮,最怕食椒鹽鮮魷食到成口粉,愈厚粉即係炸得愈勁愈老,即係愈唔好食,道理同化妝一樣,愈厚粉愈唔靚,但化一門貼面薄粉,又有幾多人做到?

白灼中蝦又係火喉準確,中蝦灼得太耐會老,其實一拿上手將蝦頭同蝦身搣開時有一下清脆的啪一聲,就一定蝦鮮同灼準時間,朋友 F 原來早係蒲苔擁躉,猛讚蒲苔的蝦全港最好食。

昆布湯又係蒲苔特產,下火袪濕,本來係盛夏定番海鮮單品,不過店員都話咁熱飲熱湯怕唔怕,一場來到當然不怕,果然一飲立即標汗,成個背脊濕晒。

椒鹽瀨尿蝦又係海鮮定番,唔叫真係唔算食海鮮。同樣贏在椒鹽非常惹味,好幾位「椒鹽蝦精」都讚,肉殼分明,搣開個殼就啖啖肉,正。

生炒骨就太肥,我自己只係一般,下次可以不叫。

重頭戲係大鮮鮑,每隻$60,手掌咁大隻。要讚的是非常乾淨,食鮑魚最怕魚腸污糟不堪,一剝開個殼就食慾大減。今次呢隻大鮑就非常乾淨,肉身非常嫩,一嚙就開,仲要啖啖肉,終於明白朝朝鮑魚當早餐欣宜點解咁肥。

本來係用蛋白海鮮炒飯做終結(中間仲有兩個炒菜同泥鯭粥冇介紹到),不過食完都係唔夠喉。

所以補多個蒸扇貝,食多2粒就剛剛好同點解食到2粒,因為已經有人投降棄食,咁我咪食埋佢囉。

返上船,去南灣,另一班遲到朋友接力,先帶兩隻燒鴨上船,我梗係唔客氣,燒鴨左脾唔該!

涼透心推介,必買蒟蒻Jelly,上船時先雪凍,作為晚後甜品,撕開包裝後成個蒟蒻彈出來,撞入口非常正,只係比較貴,$25得12 粒,Citysuper有售。 


在明記食咁多海鮮,九個人埋單都只係 $2,350(連大量非酒精飲品),除開 $262一位,對為食兵團而言,又一次將 Openrice 的建議消費 double 係目的所在。如果冇我們咁大食,係唔需要呢個價,一句講晒,平靚正。


明記海鮮酒家(逢星期四至日營業)
蒲苔島大灣
電話:2849 7038 


想查詢蒲苔島公眾船期,請到http://www.traway.com.hk/routes.html#Potoi


http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/

***明星推骨瘦面?聽來神乎奇技!詳情請留意我在今期《MORE》撰寫的美容專欄啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。