2016年3月21日星期一

BB著用!最潮小鞋子攻略

Adidas NMD Runner一出就有19款colourway,全球每一個地點都有恐慌性人龍排隊搶購,彷彿冇NMD就冇晒潮味。
好在NMD冇出BB鞋,否則要撲一對俾我個Yuji BB,我真係唔會咁樣排隊法!

好友在Facebook貼出他的作品,冇NMD又點喎!

我認為一對BB靚波鞋,可以令BB的造型更搶眼。可惜香港的行貨BB波鞋相當乏善足陳,例如Nike的Jordon Retro系列,本來係有Toddler size,但香港就冇行貨引入,就算係水貨店都只有熱賣炒款,來來去去都係Jordan XI,選擇之少,最好的方法,就係上網買。

Yuji著緊的Jordan I,紫色底加螢光橙鞋舌,小朋友著真係靚絕。自己都覺得有點莫名其妙,footlocker.com齊size,仲要由US$49.99減落US$34.99,仲要香港冇,無理由唔買!
二月去日本時,在原宿有幸見到同款女裝,只賣¥9,000(約$630),當然要買做母子裝,可惜冇我size,諗起可能係香港唯一、冇乜可能撞款的母子鞋,真係心嗡。
如果去footlocker.comeastbay.com呢D外國波鞋網搵BB鞋,搵大熱的Jordan復刻款,keyword係Jordan retro infant(未識行著)、Jordan retro toddler(識行著)。我自己就覺得Jordan一代款式經典又夠簡約,最重要係當縮細成BB鞋款時,同原形唔會相差太遠,忠於原著神髓先靚。
最新入手有呢對Jordan I red elephant print,US$59.99。如果有女裝,我一定會買,可惜,冇。
另一對睇相就決定買的係Jordan I Denim,US$59.99。睇相時唯一擔心牛仔布效果未如理想,不過呢個擔心係多餘,實物靚到震,極期待會有女裝。
上外國波鞋網買BB鞋的唯一缺點,係運費不便宜,一對運費就要US$29.99,兩對就US$39.99,所以起碼買兩對以上先抵,逐對逐對買幾唔化算。
如果想穩陣又百搭,全白色Jordan I,冇可能唔買。US$39.99
我唔係淨係偏心Jordan I,我都有買其他Jordan,例如Jordan IV,老豆在Nikestore.hk抽唔到,我上網一搵就買到對返香港。
Jordan I雖然係心水選擇,但作為媽媽,幫阿仔著Jordan I,幾唔容易,拆開鞋帶,高筒設計幾難著入腳,一定要先撐鬆鞋籠,然後又要幫佢綁鞋帶。所以slip on款式遇上靚款,當然要立即著上腳!
adidas Stan Smith slip on,論正宗,當然係要綁帶款,toddler款有魔術貼搭帶同slip on,坦白講,搭帶款真係怪怪地,不如大膽D買slip on,竟然出奇地有型。
對Stan Smith係日本的戰利品,同時間仲有另一對戰利品係全白Nike Roshe Run,Roshe Run雖然係近年Nike一個非常popular的鞋款,不過將佢縮細成13cm就更加好睇,香港得其他顏色,但我對全白有特殊鍾情,又買。
Slip on造型真係好適合小朋友,自己又忍唔住手:
之前介紹過,去日本一直要朝拜Akachan,今次去就搵到呢對絨面馬仔Polo slip on,斯文紳士打扮不可少!
adidas最近在潮流界掀起大風潮的,除了同Kayne West別注的Yeezy、NMD Runner,Tubular都係非常重要的潮款,特別係我身邊的潮人朋友都加入Tubular系列,BB款仲特別,會同Star Wars crossover,white trooper Tubular。
買鞋俾小朋友,最怕買錯size,去eastbay.com可以搵到size chat,download and print,一比一實物呎吋,立即查出著幾多號鞋先適合。而我知,我應該買得太多了,好快就要再買大D,所以買鞋,買大少少唔怕,至怕大太多,行路會跘倒。
-----------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。