2016年3月23日星期三

8件值得投資護膚品

追看我blog的讀者十居其九都是女性,而九成九共同嗜好係Shopping,今篇文章就是分享我去shopping mall發掘的美容best buy,大家放假有好去處喇!
我PA Vivian以前喺荃灣返工,佢話我知MTR出囗有個商場,好多嘢睇,你實有興趣㗎,原來係講「綠楊坊」,港鐵荃灣站C出囗對到正,好易搵!

行商場,大品牌或是連鎖店已經周圍都有,「綠楊坊」俾我感覺似寶feel,店舖多,細細間,邊行邊發掘好物,美容、健康、時裝、首飾、鞋履、手袋、文具精品、雪糕、食肆都有......
上個禮拜同Vivian一齊行呢度,我見到二樓精品店嘅櫥窗,有好多超靚印花保溫壺,即刻雙眼發光,PA叫我「冷靜D,你啱啱日本買咗十幾個喇!」
Haha, yes yes!!

我今次同大家分享嘅係......商場內令皮膚靚靚的8件值得投資護膚品」。睇完呢篇blog,大家記得去我FB Page玩遊戲,就送以下部分護膚品俾讀者啦!

「皮膚要彈性」-Cellbone
相信有衆多讀者早已認識Cellbone,甚至早已是用家,這是美國的醫學美容品牌,早幾年,我最初試用是它們的透明質酸液,覺得效果不俗而價錢亦相宜。至現在,多了更多有效成分的新成員,如幫助褪黑色素的杏仁酸、增加皮膚彈性及去皺的膠原蛋白、高效抗氧化的葡萄多酚(這個我早已撰文詳解,大家可以在blog文重溫)。

今次,我分享的美容液是女性勁冧「膠原」.......
collagen-可能你會話「好多護膚品都已經有,有什麼特別喎?」
梗係與眾不同,才由我介紹啦!
Cellbone Collagen Mask Firm Therapy Serum
膠原緊膚精華面膜 $270/30ml
打破面膜一貫是乳霜狀黏稠,呢支面膜是水感十足的精華液質地最大好處是營養容易通過毛細孔滲透至皮下層,也就加強吸收和療效的持久度。以高質成分而言-膠原蛋白+透明質酸+五胜肽,二百多元價格超抵用!
使用方法:潔面後,直接塗上,是透明水狀,用雙手指腹打圈最均勻,避開眼部周圍,待20分鐘沖洗便可;想加強療效,達至'home facial double collagen',我的專業建議是,要先用佢打底......

Cellbone Collagen Peptide Antiwrinkle Prep Serum
XC 膠原肽煥肌精華 $980/30ml
呢支是非一般serum,叫'Prep Serum',是指如一般精華液用法外,亦可作為塗抺任何精華液前的「預備液」。
有什麼特別成分,30ml要索價近千元?因為用上極之微細膠原蛋白粒子-「膠原肽」,這科研成本非常高,粒子微細至100Da,打破膠原蛋白一向是大分子,難以穿透皮膚的情況,以簡易外塗方式幫助肌膚增加彈性,改善皺紋和鬆弛。
呢支collagen prep serum水感輕薄,一接觸皮膚就'sir'晒入底層,超快滲透;我建議先用呢支serum打底,然後才覆蓋上述serum mask,就係'home facial double collagen'美肌效果,快速急救倦容喇!
-----

「皮膚要氧氣」-Sassou
呢個日本brand,大家記得一定係黃金護膚品!今次我分享的非黃金成分,而是新品氧氣面膜和皮膚保護膜精華霜。
Sassou O2 注氧緊緻面膜 $680 /140g
O2氧氣護膚都已經流行多年,仍然可以生存?因為有療效,尤其是即時可見嘅浄白肌膚,女性梗鍾意。
呢支mask與我以往用過的幾個品牌,最大分別是注氧外,還加入其他重要護膚成分......
植物胎盤素-令皮膚滋潤軟化柔滑,抗衰老。
EGF細胞生長因子-加速細胞代謝及保持年輕,維持肌膚健康重要成分。
熊果素-具認證有效美白肌膚的成分。
氧氣如醒膚?
原理是面膜成分接觸皮膚產生高濃度二氧化碳,滲進肌膚底層,刺激紅血球細胞釋放大量氧氣(波爾效應),煥醒肌膚和亮白去黃。
O2氧氣mask需要定時密密敷,喚膚療效才可以持久,人需要氧氣,皮膚同樣道理。
使用方法:面膜擠出是半透明乳液狀,當接觸皮膚約10秒左右就會慢慢轉化成白色泡泡狀,由細粒薄薄的變成大而厚,是氧氣接觸空氣的自然反應,敷5至8分鐘後,用手按摩泡泡,加強皮膚吸收,然後沖洗便可。
使用這氧氣泡泡面膜後,有即時很明顯白均色效果,亦有涼快降溫感,皮膚水分增加,所以提醒大家除敷在面部,亦應同時間敷在頸部,肌膚才不會兩截色吖!
-

Sassou 緊緻提升V顏精華霜 $680 /30ml
叫做「精華霜」,但非護膚首步,而是護膚的最後步驟,作為皮膚的保護罩。
使用方法:潔面>爽膚>精華素>面霜>*V顏精華霜
V顏精華霜似精華液水劑,易吸收完全無討厭黏膩感,塗抹手法是向上拉提,不要打圈,以助提升拉緊肌膚。
我會說是大包圍美肌療效,因有集合抗衰老的富勒烯、增加彈性六胜肽和Q10、鎖水保濕玫瑰果油和尿囊素、活細胞的EGF細胞生長因子,作為護膚的最後重要步驟。
-----

「皮膚要舒敏」-Vichy -Derma Center
敏感性肌膚和玫瑰痤瘡人士,特別啱用的護膚品?答案:真係唔多,Vichy係我經常推介給有此類肌膚問題的讀者,能令我放心分享,因為我媽咪就係長期用家,過敏性皮膚受控。問題皮膚都啱用,一般肌膚就當然更放心使用啦!
Derma Center 店內除了Vichy,仲有一個醫學美容品牌是我很喜歡的-SkinCeuticals,佢哋多款精華素極適合做醫美儀器治療後使用,灌注水分和修復細胞。
Vichy Ideal White Metal Whitening Sleeping mask $260/75ml
冬天或晚間開冷氣,皮膚被抽乾水分,睡眠面膜是有效鎖水護膚品。
大部分睡眠面膜也是標榜「補水功臣」,我的要求多一點,是希望兼有美白成分,咁就perfect!
Vichy美白系列的新成員,正是sleeping mask,不含防腐劑,經敏感肌膚測試,質感如啫喱般水分重,與舊有的Thermal spa sleeping mask相似,礦物泉水保濕舒敏外,新加入美白粒子配方,在皮膚上推開才爆破,就係新鮮囉!
視乎皮膚狀態和天氣,建議使用上有別:
天氣潮濕、皮膚狀態正常-爽膚後,塗精華素,直接使用睡眠面膜,注意薄塗便可。
天氣乾燥、皮膚狀態疲弱-爽膚後,塗營養導入液,然後厚厚敷上睡眠面膜一整晚。
-

Vichy waterproof eye make-up remover $180
我的缷妝步驟是非常嚴謹,深知潔浄的肌膚,是預防暗粒、粉刺和面黃最重要一環。
分享如下:
-先全面用棉滲透卸妝水抺一遍,帶走大量彩妝>
-然後用油加水配方卸妝液對應防水妝品,即是眼線和濃厚睫毛液>
-全面用卸妝油加水乳化洗一遍>
-最後用潔面產品,確保洗走殘餘卸妝油和污垢。
測試效果:以防水眼線液劃在皮膚,用Vichy卸妝液滲在棉按壓5秒,輕軾抹一下,立即卸走9成防水妝品。
當中油加水配方卸妝液,我強烈推介是Vichy呢支,已經用上好幾支了,能輕易缷走防水妝品,最重要是不澀眼,標明含防腐劑,不引起粉刺,通過眼部敏感肌膚測試,適合任何肌膚使用吖!
------

「皮膚要白浄」-ACE Beauty韓國護膚品店
Clio Goodal素顏蝸牛精華美白霜 $198 / 50ml
「素顏霜」名起得相當好,有誰不想素顔皮膚看來都細緻白淨少瑕疵吖,家陣在韓國超級熱賣啊,標榜塗抹後皮膚一秒美白,唔使靠化妝,護膚品塑造韓妝透薄光澤感。
多個品牌也一窩蜂推出「素顏霜」,個人偏愛是Clio Goodal這個韓國牌子,它最出名係不脫色眼線液,我在日本藥妝店大批買入。
這素顏霜 Tone up cream比起別的品牌,勝在奶油般幼滑質感卻絲毫不油腻很透薄,特別適合潮濕天氣和我般混合性肌膚,論浄白妝效,是非常自然,塗抹後立即令原本膚色提亮和微白淨一級,去黃一流,唔會有假白面具感吖!
美白霜加入蝸牛黏液保濕成分、白參增強免疫力、美妝同步注重護膚。呢種叫'Tone up cream',亦是類似BB cream / CC cream,大家用後都要做足卸妝步驟啊!唯一要彈是沒有加入防曬效能,早上塗抹,記得先用防曬液打底。
-

su:m 魔法精華液 $560 
敏感性肌膚、缺水型肌膚、油脂過盛肌膚,有好選擇喇!
想穩定肌膚、健康活膚,呢支serum集合80多種綠色植物營養,經過1000多日提煉釀製和自然發酵,以天然素材幫助皮膚再生、增彈性、促進新陳代謝、保養細胞,不含香料、色素和防腐劑。
韓國護膚品和妝品大方向是以平價取勝,呢支賣七百多港元,在店舖仍然能成為熱賣長勝將軍,Why?
呢款魔法精華液提煉成本高-80多種綠色植物,而最強效用是令肌膚水油平衡,我塗抹一整日,T字位油脂的確是自然減少浮現,絕不是用會堵塞毛孔的「矽」成分塞住油脂,而是補水足就少泛油原理,好適合妝前使用吖!愈來愈多人敏感,這類以純天然植物,而且破天荒多達80種精選植物精華,很多問題性肌膚需要一試。
店長説:「長期使用增加皮膚彈性,可以收細毛孔。」明白了,收細毛孔這四個字,的確是女士們投資誘因!

P.S 以上分享的護膚品,在港鐵荃灣站「綠楊坊」商場地面層,就可以搵到喇!
-----------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。