2016年3月17日星期四

2016 Rolex Daytona 預售價十萬

尋晚Facebook被Rolex Daytona洗版!

面世16年的116520鋼帶Rolex Daytona,終於有新款出!Rolex在今年巴塞爾錶展揭示新一代的黑面同白面Daytona(俗稱黑地同白地),換上新的Cerachrom陶瓷圈,變成:


新Daytona的型號叫116500LN(LN就是陶瓷圈的瑞士文簡稱),機芯沿用舊有的Cal.4130自動機芯,即係話,新錶只係純外觀翻新,Cerachrom陶瓷圈因為硬度媲美鑽石,對用家而言比較冇咁容易撞花,新淨度可以維持更長時間,同埋變成黑圈。唯一係白面的小三圈用回上一代Ref. 16520的黑圈,所以錶評人同玩家都一致認為新白地較有意思,因為似熊貓眼,所以有「Panda面」的別號。

當然,大家極關心新錶幾時正式推出同賣幾錢。根據以往慣例,新錶通常在展出後半年正式推出市場,可以預計新Daytona大約10月左右就到港。
價錢方面,定價為CHF11800,折為港幣大約$94,400,以鋼帶Daytona往績,炒價過10萬並不出奇。果然,有網站做preorder,真係炒過10萬:

自己作為Daytona的用家,Cerachrom陶瓷圈真係Rolex近年在物料上的最偉大發明,沒有Cerachrom陶瓷圈的Daytona,外圈的tachymeter極容易花,一花了,隻錶就好易「顯老」,我其中兩隻冇Cerachrom陶瓷圈的好明顯有這個問題,只有中間的116505LN因為用了Cerachrom陶瓷圈,戴了幾年都好似新錶一樣,所以新「鋼地」用了Cerachrom陶瓷圈,值得擁有!


第一個擁有新Daytona 116500LN的人?又係何方神聖?原來係Rolex代言人,網球明星費達拿!

連佢都係戴白面,似乎白地終於有出頭天!
不過,對我而言,我心目中的Dream Daytona,仍然係「四大美人」!


「四大美人」於2000年誕生,只係出過一年便停產了,新錶難尋,市場上流通的都係二手,錶帶又殘舊,幾難入手,我一直以來都搵緊以上「三大」,第四隻beach yellow非我杯茶,所以無謂放相咯。
除了呢三隻,仲有兩款Rainbow Daytona都係我的dream watch,到目前為止,有兩位「潮流教主」戴緊,第一位係TVB劇《潮流教主》,陳豪旗下編輯莊思敏,劇中每一幕都戴住:

另一位係現實中真正的潮流教主黃偉文Wyman:

兩隻Rainbow Daytona,有黃金款同白金款,定價七十幾萬一隻,靚到一個點係令任何一位女士無法抗拒,所以Rainbow Daytona就用價錢去抗拒你,等你以免受於誘惑,但救你免於兇惡,阿們。

------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。