2016年1月8日星期五

天然美肌 必逛wtc more新熱點

Yeah,大豐收.......我手上咁多戰利品?全部都係護膚同埋化妝品呀!
我一向錫晒讀者,私人送出一份beauty cash coupon俾大家,請睇完文章就去我FB page香港美容專欄作家Yoko Tsang)玩喇!
大家想皮膚靚得嚟健康,就要識得去呢度,我身後嘅銅鑼灣熱點「世貿中心」(WTC more)。

護膚化妝品,銅鑼灣周圍都有啦......估到大家會咁諗,那就錯喇,WTC more「零舍不同」,想扮靚尋寶,呢度有30多個美容品牌專櫃,當中15個係剛剛新進駐-集齊世界各地著名天然有機䕶膚品,大部分更是首次來港,愛靚潮人梗要知掟!

由地面搭扶手電梯上一層,右手邊就會見到全新Beaute Zone,是上個月才新鮮登場,專攻天然素材的國際護膚和化妝牌子,由頭髮、香水、面至身體護理都有齊,主打天然亦講究科研,有來自瑞士、法國、美國等高科技之地,仲有帶領潮流尖端的韓國。

天然䕶膚品愈來愈受歡迎,我嘅讀者亦經常inbox我FB page,問及「有什麼好用天然護膚品可以推介?」
的而且確,是需求多了......
如懷孕時期可以用什麼天然護膚品?
皮膚敏感時有什麼天然保濕品有助舒緩?
眼皮容易敏感,有什麼天然化妝品適用?
頭皮乾燥甚至痕癢泛紅,有什麼天然成分洗護髮產品?
純天然精油如此多種類,怎樣適合自己肌膚?針對易出暗瘡、內乾外油、容易敏感、毛孔粗大等。

以上種種問題只是冰山一角,正正是可以從天然䕶膚入手。
-
早前,我與wtc more各美容品牌的專業代表傾談,為的是了解更多有關天然䕶膚品背後起源歷史、搜羅材料配方、概念效用、王牌產品等,獲益良多,正好與讀者分享。

美國 紅白酒護膚
敏感肌膚通常只能專注保濕,對於活性的抗衰老抗氧化成分或會是刺激和負擔,那無計可施?咁又未必。這美國Vine Vera精華膠囊,是皮膚敏感人士適用的,乃天然抗氧化護膚成分-「白藜蘆醇」,它是多酚類,在葡萄果皮和紅葡萄酒中的含量最高,有抗疲勞和抗衰老之效。每粒扭開即用,講求新鮮,質感如絲滑般,除了晚間補補皮膚,我認為很適合妝前使用,有即時撫平粗糙效用。
-

韓國 潔面工具
洗面或者缷妝點至夠徹底?單單用手,是不夠深層,我一向愛用聲波潔面機.......又有新工具登場,是內置「離子磁力」,潔面使用時䆁放負離子和磁力,以幫助吸走深層污垢,沒有開關掣無需接駁電源 ,這潔面工具叫'skin perfection',品牌是'Just A Time。
銀色金屬面,有凸起方型粒粒,於潔面時搓出更多泡沬和有按摩作用。
-

瑞士 雙效補水
皮膚敏感又極乾燥,有什麼解救?呢支瑞士Declare係天然海洋礦物溫泉保濕精華,特別在是一泵按出兩種質感,是乳液和水狀,毫不油膩,混合一起塗抺,好快吸收,皮膚充滿水潤感。我初試在手背上,感覺極討好!
大家認得嗎?似曾相識的瓶身?是啊!我也有用的'C'字品牌double serum,然而,兩者功效大不同。
-

法國 防敏妝品
皮膚敏感故然辛苦,最苦是化妝後,有機會令敏感加劇,有什麼化妝品是專為她們而設?
有吖,是Zao,法國品牌,全用上天然有機素材,最實際是eye prima ,可阻隔容易引起敏感的眼影粉沫;還有eye liner,其物料都是特別適合敏感肌使用。我會推介給一位朋友試用,她化眼妝後,時不時敏感泛紅水腫,自己還笑言「又變身咸蛋超人喇」!
-

法國 頂尖護髮
頭髮造型用品一定係化學成分?可以話,大部分係,幸而亦有少數環保分子。
呢幾款係我挑選出嚟拆解,法國La Biosthetique是國際著名護髮和護膚品牌,造型不傷髮產品,由左至右>抗潮濕天氣抗鬆散噴霧尤如去沙灘效果的豐盈野性look
最右一款是爽身粉嗎?No,是灑在髮根,用手指捽幾下,就可以令扁塌頭髮充滿生氣,立即豐盈,最適合頭髮幼弱人士。
-

澳洲 萬能精油
呢期好多人對精油著了魔似的,尤其是那傳銷品牌,多位bloggers也在FB/blog盛讚飲精油如何止咳、搽精油如何殺飛滋、精油抗鼻敏感......
這beauty zone也有精油品牌,是獲有機認證的anumi ,我即埸調配了支迷你toner,以70%蘆薈水做膽,加入6滴精油,挑選了具舒敏保濕的玫瑰、具控油收毛孔的檸檬香茅、還有醒神舒暢的薄荷。潔面後、補妝前、頭髮、身體、床鋪都可以用吖!
-

講住咁多先,其他留待大家自己發掘啦!

行完beauty zone,仲有多間我飯堂食肆喺呢度,如「名家」有至愛鮮蠔泡菜辣湯烏冬麵、「穴」有靚仔日式黃金蟹粥窩、「龍皇」有美顔湯龍躉.......都係我favorite !

窩心提醒:大家密切留意「wtc  more 世貿中心 」Facebook專頁,就有機會免費獲得美容禮物,1至3月每個Happy Friday都有㗎 !

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。