2011年6月13日星期一

在家弄貓的樂趣

我很愛貓!
每每累極回家的時候,看到它在屋內凝望剛剛踏入門口的我,你怎累都會疲態盡消!
自我小學起,已經養過很多不同種類的貓:
小花貓最有性格,不合群,叫它都未必理你,必須很用心培養和小花貓之間的感情,一旦建立了,就當正你係父母一樣咁黐身。
蘇格蘭摺耳貓樣子最得意,肥頭摺耳,幾乎令你愛不惜手,性格黐人得人歡心。不過摺耳貓屬隱性基因貓種,身體隱藏很多遺傳病,尤其骨架最易有問題,後來認識一些良心寵物店都說不會再售摺耳貓,我有好幾次帶摺耳貓看獸醫,都跟我說不要再買及鼓勵朋友養摺耳貓。
在2008年,當時我在跑馬地的寵物店,看到一隻純白的異國短毛,我從未養過異國短毛,但好幾次我去不同的寵物店,看見養在店內的異國短毛都非常親民,逗弄一下便跟住你走,又嗲。在這良好的印象下,加上白色很可愛,而且它的鼻不夠扁,反而更得意及不易有淚線栓塞問題,立即在旁邊的Dr. Eric Lai檢查,一切妥當正常,便直式成為我家中一份子,佢就係經常在這裏和大家見面的「Bubebu」!
這是它三個月大時的貓樣!
過度活躍、極度好奇、勁唔怕羞、超級嗲人,異國短毛的性格和小狗一樣咁可愛,絕對唔似一般的高竇貓!
這樣的睡姿經常發生,唔使刻意捕捉都影到!
佢一出世就最鍾意玩「黐地」,只要見到一張白紙、白色file或任何白色物件,都會自動黐埋去!
扮鬼扮馬就仲叻,直頭可以任我去幫佢styling!
這三年來,佢都鍾意同我玩伏匿匿,成日都搞到我鬼咁擔心,但係當你搵到佢的一刻,只係可以笑爆你個咀!例如上個月偷偷匿入鞋盒,但突了條尾巴出來!hahahah
又或者今次,偷偷走入我間closet room,匿入鞋櫃,當我搵到好焦急時,佢就鬼鬼馬馬咁探頭望你個心急樣,若無其事咁!
每日中午佢都準時同我玩,不過佢只有三十分鐘魄力,之後就會累到唔想郁,準備入夢,就好似上圖咁樣啦!
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
夏日底妝 清爽透徹程式
踏入炎夏高温降臨,大家也有共同煩惱,那就是於早上完妝後,粉底至午飯時已糊掉了一半,油光滿面、毛孔盡現,點算好?敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。