2011年6月2日星期四

敏感肌合用的美白程式!

近來特別多讀者問及有關美白產品有乜好推介!其實要先清楚了解每個人的膚質,油性、乾性、敏感性……也有不同之選;加上是為擊退斑點,還是全面去黃去暗啞等,又要對號入座!須知,絕非一支美白產品就啱晒全世界人。

 

結果最難得出的答案---敏感肌都啱用的美白產品!因為敏感肌皮膚特別薄弱,而一般美自產品常用的活性成分有機會引起刺激致敏,如甘醇酸,所以今日講解的是,如我家姐皮膚咁敏感都用得嘅櫻花美白成分護膚品

櫻花經提煉後有很好的護膚價值,嫩白就是大前提,所以常應用於美容產品研發上,如我早前寫過一文《口碑底妝產品!---Shu Uemura也特別以櫻花為主題推出泡沫妝前底霜。

早於4月尾,我已經有齊一套瑞士Dermagram最新登場的櫻花美白系列,由柔膚水、精華素至乳液,同埋面膜,試用兵團不少得我家姐,因為佢勁like呢個牌子,皆因坊間不會令她泛紅出粒粒的beauty brand真係一隻手數得晒。也就證明其六大防敏保證係有效喎!


4支美白產品中,我最愛是面膜及柔膚水,一併合用效果excellent呀,我會用自創的方法令營養更滲透,成效發揮至極點。

櫻花美白柔膚水 $250 / 120ml,具鎮靜及鎖住肌膚水分雙重作用。

櫻花美白面膜 $360 / 100ml,均勻膚色及深層保濕。


敷mask要訣:


注意一以磨砂潔面後,將5蚊份量的柔膚水倒在卸妝棉上,在面上打圈塗抹,目的是推走老化角質從而軟化全面肌膚。

注意步驟,是每次份量只供局部肌膚使用,分為額頭、兩邊面頰、T字位和下巴,即共使用三個5蚊份量的柔膚水,這樣才確保足夠的滲潤肌膚,讓毛孔pump up迎接跟著的面膜養分。

在N個牌子的化妝棉中,我最推介是這品牌(麗的),因為唔會因磨擦而甩棉花,十多元一盒也算抵用,很大片可以撕一半分兩次用添!(萬寕有售)


注意二) 塗乳霜狀面膜的分量竅門。

是足以遮蓋 / 朦朧全面膚色、遮閉每個毛孔,薄塗一層便足夠,普遍人以為厚塗不是效果最佳嗎?!其實皮膚細胞懂得吸收足夠的外來水分營養,猛敷猛塗也不會再吸得到,反而有機會因too much滋潤而出粒粒添!一句結尾「凡事適可而止」。

注意三) 清洗面膜前,可再在手中沾上少量柔膚水,在全面作1分鐘按摩,刺激微循環加強面膜的營養吸收,及幫助帶走多餘水分(以減輕討厭的水腫包包臉),將產品用到盡呀!


注意四) 唔想頸部肌膚與面部肌膚質素相差十萬九千里,務必將以上程序一併給予頸部共享呢!

試用感:每次以這孖寶方法敷用櫻花面膜後,最明顯非淨白效果,而是皮膚超級軟滑,觸感如啫喱彈彈的,毛孔水份充足膚色看來會特別通透富亮澤。


試用兵團家姐意見:

櫻花美白精華素 $580 / 50ml,兼含胺基酸及礦物質,高度抗氧化。

櫻花美白乳液 $420 / 50ml,均勻膚色及嫩滑肌膚,刺激骨膠原合成。

至於我家姐俾我嘅feedback---呢兩支櫻花美白精華素同乳液,用咗成個月出奇地無敏感(產品有六大防敏保證,所以我至膽敢俾家姐用咋),佢最鍾意兩者質感夠爽身,很滲透快吸收,保濕度適中,夏天咁熱最啱用,佢仲話冬天上面的rich cream依家只會用嚟搽頸喎(我都係)!
我也極喜歡這 serum 如水般清爽,極速滲入皮膚!塗後很滑溜。
我追問家姐膚色有無白到先,佢話本來較暗啞的鼻翼、下巴位有淺色咗(因為成日擠黑頭致該部位較深色),但係對她嗰兩三粒雀斑起唔到作用呢!

相信 mild 的美白配方有辣有唔辣!

玩意

Gimmick:依家買Dermagram櫻花美白系列超過$600會送呢條珍珠手鏈,而每盒產品也送上一款吊飾(不特定款式),若然發現盒內有得獎條碼就發囉,嬴$20,000白金閃鑽吊飾,依家D美容品牌果然有heart,咁多諗頭!

Dermagram 醫學活膚專門店
中環港鐵站E13(近置地廣場出口)                   電話:2537 2636
銅鑼灣駱克道地舖&1(Sogo後面近景隆街)    電話:2893 9878
太古城中心永安百貨地下                                  電話:2907 0681
旺角新世紀廣場2235                                  電話:2318 0968
鑽石山荷里活廣場2279B                           電話:2955 9386
屯門市廣場111031-1032                       電話:2404 0630
———————————————————–———————————————————————————————————–

本週《MORE》專欄精采內容:Beauty Secrets點解捱夜皮膚都靚
時代女性將睡眠視作奢侈品,然而,休息不足又點樣keep住靚樣先?我有SOS法寶,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。