2010年10月22日星期五

搬竇尋寶!Vol 1

前日搬到新屋,看到層層疊 lego 紙箱,真係唔想正視(放晒入儲物房),直頭唔想拆開添,......無眼屎乾淨盲,當諗到要用心機+精神+耐性+時間分門別類......唉,好鬼煩!拖到今個 weekend 先至行動吧。

呢幾日慣用的護膚妝品都唔知喺邊度,揾到甚麼都是講彩數,反而有驚喜喎!

三功能洗面泡:
含有蘋果氨基酸、椰子油粹取物、金無茛植物精華、海洋草本精華、礦物質維他命A & C,潔淨同步護膚,更有助軟化肌膚、注水及抗氧化。$190 / 150ml

呢支係 ~H2O+ 啱啱推出嘅新品,搬屋朝早至拎到,所以最後 pack 箱,可以隨手攞得到嚟試用,連續 3 日早晚都喺靠佢潔面。
夏天向來偏愛泡泡狀洗面產品,特別乾淨過人,然而經常被誤判致皮膚乾燥死罪,其實思想要革新了,很多品牌早已加入各種保濕護膚成分。
咁有型格的令面銀樽包裝,與 ~H2O+ 一貫的大自然海洋藍分路揚鑣,夠破格,I like it!
佢叫做 3合1 潔面泡,一take 過發揮三大功效:深層清潔、水油平衡、趕走幼紋,仲話有媲美 Botox 的獨特成分六胜肽,針對減淡表情紋,呢一點相信要用上好一陣子才feel 得到係咪咁勁。
短時期都睇得見係 T 字位油光減少,潔淨毛孔都做得唔錯,粉刺可以即時清得走,雖則稱不上很滋潤,但絕對不會覺得繃緊,感覺恰到好處,相信男性都會 buy 這種潔面感覺。
泡沫質地非常幼滑,充滿補水精華,沒添加任何化學成分,所以按出來時不算很豐盈,要擠多幾吓分量才夠全面。
用法:於濕潤面上輕力按摩,重災區T字及下巴位會我多加分量,隨即以清水過淨便可。

三重享受磨身:
主要成份為糖、乳木果油、椰子油、香甜蜂蜜、蘆薈及維他命E,為身體肌膚潔淨去角質同步保濕及滋潤。$320 / 227g (金鐘太古廣場西武/銅鑼灣名店坊LCX)

呢一盒 Noodle & Boo 身體磨砂膏,我真係對佢唔住,竟然無重視過,屈埋咗大半年,完全唔記得咗,前日試用至知原來咁鬼得,務必立即推介俾大家!
咪以為日日冲涼就代表老化角質會遠離你,每星期都應徹底磨一次啊。
一揭蓋見到有層蠟面,仲以為如紅毛泥咁實,用手指大力一掘....嘩攞咗一大 pat 添,原來層令面係椰子油和乳木果油來的。
先將糖微粒置於微濕肌膚上按摩,約半分鐘後會轉化成液體,有效帶走死皮同時滋養。

按上皮膚之時,起初質感尤如粗粒糖,我經已先濕身才按摩,仍然覺得超嚡,要嚟對付手肘、腳肘就極啱,殊不知磨多幾吓會融化成液體,這時感覺似塗油般很潤滑,相信是因為含有蜂蜜,之後再用水沖淨,會 feel 到如一層薄膜包住肌膚,用後不需塗任何潤膚乳也很保濕。
看......水珠停留在表皮沒有被吸收,證明以水沖淨後會築起一層滋潤薄膜;膚質即時柔軟無比,泛起光澤,仲持久散發香甜味道,非常 relax。
夏天我都會周不時用玫瑰按摩油塗身,唔怕立,所以呢盒咁潤嘅磨砂膏很啱我,建議於修甲前也可使用,以清除甲邊老化角質細胞和滋潤肌膚。
大家不妨正值入秋轉季之時一試其實力!

待續......


=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:
10分鐘大眼妝戲法
以前做稿經常介紹星級化妝師秘技,講真難實踐,其實齋睇冇消化都唔係辦法,我集百家所長修煉出10分鐘「化腐朽為神奇」之眼妝,最重要係簡單易學,不受潮流規範,瞬間令雙眼無神變炯炯有神。
即睇今期《MORE》親身講解!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。