2010年10月12日星期二

My cat collection!

介紹我的愛貓仔 Bubebu 俾大家認識,佢最叻整古做怪,冧人至耍家!
咪以為 Hello Kitty 至識變身冧女,我仲勁,貓扮羊見過未?喜氣洋洋,新年最旺場!
扮得意我最在行,讀幼稚園花花同學會時生日拍照留念,朋友仔做咖喱啡扮草,我做主角扮花。
時而可愛時而孰女,實情我係仔喎,媽咪迫我戴 Philip tracey 帽仔,睇我眼神就知唔多 like!
咪以為狗仔至鍾意出街喎!我由細到大受特訓,間唔中,媽咪做 facial 時會帶我同美容院姐姐玩,呢一刻我喺後花園發呆。
出咗成日街,大熱天時仲要披住件 mink,返到屋企累到攤喺張床度豆雞眼。
媽咪是美容狂熱分子,連我都唔放過,幫我劃眉....係黏眉至真,聽講係日本寵物界至 hit 妝物,大家覺得襯我嗎?乜咁似小林足球趙薇條眉嘅?!
各大美容品牌不妨考慮吓揾我做代言貓,膚色白晳、櫻桃小嘴、雙眼迷人、身段又均勻!
天生一副明星相!霆鋒都有呢副 Ray Ban,哈哈...我戴得型 D!
佢地係我 best friends....黑芝麻、白芝麻,一睇就知係我 figure!
唔聽我支笛!使晒肚裏錢罌 D 錢,我要咬你條尾。
Bubebu 至靚仔都係你!
============================================
本週《MORE》專欄精采內容:
美容大忌……在毫無保護下與陽光玩遊戲,它是肌膚老化、缺水、暗啞、鬆弛,色斑的原兇。大家可知道揀選防曬產品都要考美肌智慧?!
今期《MORE》專欄內,推介我常用的 3 種具不同美顏功效「物理性防曬」,請大家對號入座!
微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。