2010年10月8日星期五

即時瘦面 「黑曜石」淋巴經絡 facial

時不時也有網民問我點樣瘦面,打 botox?做機?通淋巴?搽嘢?
講真,若然天生腮骨大,說句實話,是沒有法子的。除非膽敢去削骨,不過並非明星靠樣搵食,又何苦去捱痛冒風險。
有朋友連續打咗三年botox,每隔幾個月就去補針,真係上咗癮,若然金錢上 affordable 當然沒問題,但也要小心,昨天與隱世星級名醫Dr Ng食韓燒,他謂打得多 botox 有機會令肌肉麻痺,產生抗體,再注射都唔會 work。我知近來有很多以平價招徠的,竟然是用沒信心保證的國產貨,而非廣泛流行的美國或英國著名大廠出品,緊記若然貪靚貪出禍告佢都得不償失!
今日我並非想講做甚麼儀器或者配合甚麼外塗產品可以瘦面,而係介紹最正统、最溫和、最快見效的「黑曜石」淋巴瘦面 facial。
神奇的黑曜石
我對黑曜石的認知,是幾年前篤信水晶的朋友,經常將黑曜石手珠戴在右手,謂可以吸掉身體的負能量,令人更精神和正面。及後是在 Giorgio Armani Beauty press con 上由專家講解如何以黑曜石棒配合面霜,提升緊緻美肌功效,這股大自然力量聽來很神奇!
這是我近來常做的瘦面排毒 facial 主角:黑曜石
它是一種天然的火山琉璃,特色是能量很強,可將負能量吸收並釋放,而每次運用完一定要徹底淨化清潔。
意大利 Revebel Reface + 黑曜石瘦面排毒淋巴面部護理
Revebel 是擁有 50 年歴史的意大利大brand,用上矜貴天然植物素材,防敏舒緩功效一流,堪稱抗衰老專家,於意大利五星級酒店及北京五星級會所使用。護理第一步就是用上這套潔凈孖寶,主打 detox 成分,排毒去暗粒。一支 toner 都要八百幾蚊...超矜貴,只得銅鑼灣呢間 Beauty Salon 有得試咋!
呢度美容師學咗一套北京開穴手法,療程進行時先於面上打開穴道,疏通經絡,感覺像指壓按摩,力度温婉零痛楚。
跟住是主菜黑曜石淋巴瘦面法,先按膚質揀選按摩 cream.....anti-ageing 去皺增彈性,或者regenerating 更生活膚
由於呢排好夜瞓,搞到皮膚有點倦意,看來暗啞欠光采,所以我選用了後者。
重點戲法是用上兩款珍貴黑曜石按摩捧,依淋巴位進行排毒去水腫秘技,從而令肌膚緊緻提升。美容師先為我做半邊面,照照鏡真的明顯有別,即時 firm 咗,虎紋位最顯著,竟然有減淡跡象,相信是促進血液循環有 lift up 效果,其實 firming 即無咁水腫等同大家最渴望的瘦面!
按到某些穴位的確會酸和痺,但我覺得到位才會有如此感覺,有效就得啦,忍!
大家睇真 D,話咁快就泛紅,這是皮膚血液循環反應,加上我皮薄特別明顋,仲 feel 到熱熱哋,心諗幾時至散紅呢?
再到倒膜吸收養分,先全面敷上 Revebel Reface 更生活膚保濕 mask。
我塊面好似打咗右膏咁,超爆笑!
冰火二重奏倒膜眼部先敷上兩片洋甘菊舒緩保濕 eye mask,再倒上佛手柑暖膜,有效促進微循環,減淡黑眼圈和消除倦意。
面部和額頭則用上冷感玫瑰倒膜,以收細毛孔和緊緻肌膚。
終於大功告成,倒膜後皮膚已全面降紅很白淨,感覺非常濕潤,用手指輕按見到超有彈性和光澤,去水腫 firming 即時可見,最後便是搽保濕 cream 封鎖養份。

***嚴重暗瘡患者及皮膚極敏感也不適宜以上護理,以免過度刺激啊!
邊度有得做?咪就係早前介紹

「摩掌技師」 人石合一! 銅鑼灣美容秘店。技師高人見到我嚟到又忍唔住手出招,按正執筆揾食多年要害......手背合谷穴,一壓唔放......求饒......超痛,但按多陣又真係鬆晒,唉,又愛又恨!





意大利 Revebel Reface + 黑曜石瘦面排毒淋巴面部護理 
原價 $880 / 75mins,Yoko's Blog trial price $380

擴充新店特別優惠,破天荒無須一炮過俾全筆錢開 course,都可享 special price:$580單次價(每次護理後只需預繳下次費用便可),優惠期只限3個月呀!


============================================
本週《MORE》專欄精采內容:
色斑是女士頭號大敵!易請難送。
若然可以於去斑的過程,同步令全面膚色更均勻,實屬兩全其美、女士福音!
現今科技有很多方法對付色素,分激進和溫和兩大門派。
我於一年前找來一位朋友充當實驗品,以今期介紹的儀器和外塗產品測試成效,結果令人非常震奮呀!詳情請留意今期我在《MORE》撰寫的美容專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。