2010年10月26日星期二

養心安神名方 中藥醫失眠!

首先申報:我並沒有失眠,甚至乎天生體質可以一躺即睡,亦唔怕瞓「生保床」。
之但係,不是人人都可以如我「幸福安睡」!貓喵例外.....
例如好友 Miffy,無論前一晚捱到幾點,都係天光就彈起身,好難瞓番,精神唔夠仲買一送一......獲贈大眼袋和暗粒,所以佢成日會約星期日 brunch,哈哈....估到佢瞓唔著想搵人陪。
我的枕邊人更慘,生理時鐘迫令佢小睡四至六小時就會醒,上床後至少二至三小時先可以入眠。如是者為了增加睡眠質素,單係寢具都斥資幾萬蚊,買齊頂級 Tempur 太空枕頭、太空床褥,瞓上去會依照體型,塑造出零壓力承托脊椎(Tempur是唯一獲美國太空總處 NASA 認證的太空物料,美國穿梭機內的座墊、寢具都是採用 Tempur 物料製造),床單被鋪又要買 800 針或以上的布料,滑到隨時跣落床;配合埋有助入眠的薰衣草香油灑落枕頭催眠,都冇法子瞓到八小時........慘!
實情我身邊仲有大量的失眠案例,瞓得好,原來係福氣!
如是者,我向御用中醫師「萬全堂」錢太請教:有中藥可以治療失眠嗎?」結果錢太果然有計,這些酸棗仁中藥膠囊,就是對症下藥,成份全天然,不含西藥安眠成份,測試對象就係我長年累月患有失眠的老公!首次食藥時間係九月二十日。
以酸棗仁為主的中藥安眠膠囊,每晚臨睡前食三粒,可以每晚食,或者有需要時食。
現代藥理研究表明,酸棗仁具有顯著的鎮靜、催眠作用,還含有多量脂肪油、蛋白質、氨基酸、微量元素、維生素 C。

未講解成份前,先講效果......係頂呱呱冇得彈!
話說第一晚服藥,他如常在床上以 MacBook 上網消磨睡不著的時間,我就照樣在床上寫 Blog(係呀,我床頭的 32" 電視接齊電腦、5.1 Home Theatre),正當我想問佢 D 藥有冇效時,只見佢坐姿如常,但雙眼已經合上瞓著!心諗,係咪咁有效呀?咁我幫佢移番正個人,竟然都無嘈醒到,第二朝佢起床時同我講:「我仲想瞓!」睡眠過程中完全冇扎醒過,比佢平時一晚扎醒兩、三次有明顯改善,他的體驗是從沒這麼舒服過!因為這是幾年來首次瞓足八小時呢!

由於想測試藥力是一次性的,還是經調理後會有改善,如是者第二晚不服藥,結果不及第一晚瞓得好,而這一個月間是斷斷續續的食,但整體已經有好改善,至少他沒有晨咁早嘈住我瞓!

起初我都擔心,藥中是否真的沒有安眠藥成份?因為老公從來唔想食安眠藥,生怕一食上癮,以後唔食瞓唔著;但服用錢太的處方,刻意斷斷續續的食,有時一星期服一次,有時兩次,最近這個星期已經停食,都沒有甚麼不良的上癮反應和副作用,後來我向錢太反映效果非常有效,她亦坦白告知我此乃古傳(東漢年代)安眠良方,絕非甚麼秘方。

當然,每個人的體質各有不同,我老公的反應並不代表對所有人都有效,但至少膠囊成份天然,是我放心推介給大家的原因之一;其二是這次的失眠調理,經過真人及連續一個月以上測試,所有未經我親眼見證及親身體驗的療法(無論是減肥、醫學美容、化妝、食療),我都不會在 Blog 上或專欄上介紹給大家,今次大成功,所以篇幅也特別長及詳細,如果長到有 D 悶,唔緊要喎,睇到你恰眼瞓,就更加要記得臨瞓前重溫,早抖!

「養血安神,清熱除煩」服用二法:丸或湯
酸棗仁湯(台灣醫師處方)
成分:酸棗仁、甘草、知母、茯苓、川芎(劑量分別為18克、6克、12克、6克、6克)。
主治:虛煩難眠、夜寐不實、心悸盜汗、頭目眩暈、咽乾口燥,或心煩易怒。
用法:加水煎成 500 毫升,臨睡前服。
酸棗仁丸(萬全堂處方)
成份:酸棗仁、茯苓、甘草、川芎、知母。
主治:虛煩難眠、夜寐不實、心悸盜汗、頭目眩暈、咽乾口燥,或心煩易怒。
用量:每日服 1次,每次 3 粒,暖水吞服,或遵醫囑。

萬全堂
香港皇后大道中 88 號勵精中心 15 樓
電話:2525 9288


大家亦可依從個別體質,遵醫囑配合以下中藥成分:
血虛甚者,可加當歸、龍眼肉養血安神;
兼陰虛舌紅脈數者,可加生地、麥冬養陰清熱;
內熱口苦苔黃者,可加山梔、黃連;
遺精盜汗者,可加五味子、龍骨、牡蠣;
心神恍惚健忘者,可加人參、菖蒲、遠志。
=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:

“Un-makeup” look 噴槍玻璃妝
點至為之絲咁貼、紙咁薄完美陶瓷底妝?答案是“Un-makeup look”,即「化了妝等如無化過」,聽來很玄?!其實既是潮流趨向,也是化妝技術最高境界。
上星期我率先試了一款最新研發的噴槍“Airbrush Diva”,只1分鐘就可塑造 perfect skin,效果神奇,即時愛上!
想知係乜嘢神奇傢伙?請睇今期《MORE》!



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。