2010年10月18日星期一

免費送30套 意大利Revebel奢華潔面、爽膚孖裝

近兩個月我又發掘咗一款勁好用嘅護膚品,一定要推介俾大家,佢係一支妙效爽膚水,我稱之為「排毒專家」。
千奇咪以為 tonic 可有可無喎,我深信打好基礎成就健康肌膚!
膽敢索價 $880支,仲貴過好多面霜,當然有實力與聲望。
大拿拿成千銀買支爽膚水,是否物有所值?特意在此免費送出試用版孖裝......希望大家都可親身體驗,感受其妙效,才落注吧!

先簡介是何方神聖:
這支神奇爽膚水與伴侶潔面奶是意大利品牌 Revebel有50年歴史,於意大利五星級酒店及五星級會所使用,其皇牌面霜一樽要天價 $12,000;我知道近年間 Revebel 在北京排行全國熱賣榜頭三甲,連華人荷里活大牌巨星都係自掏腰包 fans,但由於並非代言人不便指名道姓;早陣子才首度襲港,品牌作風不會作大肆宣傳,現只在CWB一間星級美容秘店有售。

爽膚水神奇妙效---用家真實例子:
朋友已懷孕 5 個月,荷爾蒙變化令她出了一堆堆暗粒在額頭部位,由於不敢胡亂塗上治
暗瘡產品,我介紹她試用這支天然成分排毒爽膚水,潔面後濕在棉上敷兩分鐘,結果不出
一星期暗粒全凋謝了,她依家仲 keep 住抹上,無再翻發添。
我身邊那位人兄也貪靚,但怕護膚程序煩複,叫佢做 peeling 或者 cleansing mask 通
常 say "No",結果咪有「報應」- 時不時出針清都搞唔掂的暗粒。直至有一日佢讃這支產
品好得,先至知原來靜雞雞用咗幾日即刻有 good reaction,始知真係排毒能手!



免費送 30套試用版孖裝 總值 $7,920
Revebel detoxifying 爽膚水及潔面奶 (各30ml) 每套總值 $264
Revebel detoxifying 爽膚水 $880 200/ml



功效:針對性為肌膚排毒,即係帶走老化角質、擊退暗粒、預防暗瘡、去黃氣、活化細胞
;水感充足,質地界乎水與乳液,能幫助減少過盛油脂分泌。

成分:植物橙花水、乳酸、維生素E、甘油,比傳統含磨砂顆粒之產品更溫和,經臨床測
試敏感肌膚也適用。
用法:緊記「抹、敷、拍」三部曲,先抹走老化角質層,再敷上一陣子滲透,才拍打加強效果。
Revebel detoxifying 潔面奶 $880 200/ml



功效:
同系列潔面奶也能消除皮膚毒素和自由基,除潔面外,也可用作卸妝。
成分:含有豐富的微量元素、礦物質、維生素,質地極潤最啱入秋使用;


用法:於乾爽面上打圈,加水搓揉後洗掉。



咁好嘅爽膚水仲可以點物盡其用?
我會將少量排毒爽膚水加入軟膜粉與蒸溜水混合,除咗敷面,仲可以敷背脊!最啱背脊唔聽話
會出粒粒嘅你。無人幫手點敷背?即睇教學:
巴黎 La Biosthetique 珊瑚砂香薰保濕緊緻倒模粉 $890 / 400g
敷倒膜能阻隔空氣封鎖水份,令保濕效果特別强,但喺屋企做倒膜敷面的確有難度,所以要揀溝出來不太水滴滴的軟膜質地,又唔會乾硬到有機會扯掉毛髮。
呢盒倒模粉真的非常滋潤,用後皮膚即時軟滑,毛孔看來也會更細緻,除混合蒸溜水外,可以用橙花水、玫瑰花水加強舒緩滋養。

對付背脊暗粒之法:
1) 將調配好的軟膜塗搽在保鮮紙上。
2) 舖在床上,睡上去,黏立質地會自動附在背上肌膚。
3) 接著將兩边腰側保鮮紙包實。
此時,便可活動自如,敷上約 20 分鐘後清洗。






想獲贈Revebel試用版孖裝?即睇方法!
條款細則:
10月18日早上11時半開始致電登記,共送出 30份,額滿即止。(每人限獲贈一份)
電話登記--請註明是Yoko's Blog讀者+姓名+手提電話號碼。
必須由得獎本人親自前往領取禮物,及出示電話號碼作實。

============================================
本週《MORE》專欄精采內容:
10分鐘大眼妝戲法





以前做稿經常介紹星級化妝師秘技,講真難實踐,其實齋睇冇消化都唔係辦法,我集百家所長修10分鐘「化腐朽為神奇」之眼妝,最重要係簡單易學,不受潮流規範,瞬間令雙眼無神變炯炯有神。
即睇今期《MORE》親身講解!
微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/








沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。