2011年3月3日星期四

等買iPad 2?

我現時是一個美容Blogger,各位猜一猜有甚麼東西會令大家聯想到我Blogger的身份?


唔使估啦,單係睇見個標題,答案已經呼之欲出----咪就係iPad囉!


去年,我曾接受《忽然一週》、中國版《Jessica》的訪問,都是聊一些blogger工作的點滴,而他們都準備了不同角度的訪談內容,唯一相同的是記者們不若而同要求我帶備iPad出席訪問,當然,我的訪問相必然地手持iPad,例如以下呢張:


搞到我以為自己係iPad代言人!


而iPad對我而言,又真係好有用,至少我出席press con時,都必實帶備iPad,遇上一些PR的提問,便可以立即在 iPad 上網,看我的blog或找其他資料。


不過這位戰友,很快就要退役了!


因為iPad 2下星期五(11/3)就推出了!可惜只限美國,歐洲要25/3先出,香港同其他亞洲地區係未知幾時有得賣。


Apple就是有這樣的一股魅力,我這個科技白痴,都無啦啦等到凌晨兩點,同美國同步拉闊睇Steve Jobs主持的iPad 2發布會。新增功能我都唔係好care,我只係關心個芒有冇細到,事關iPad真係幾大部同頗重,我每次都要帶個大袋袋住佢。可惜個芒一樣係咁大,不過變得更輕同更薄:
同埋有白色版,我一直都等唔到白色iPhone 4呀!


幸好iPad 2的售價和上代一樣,所以我會毫不考慮地換機。其實昨天一早,財爺宣布直接派錢人人六千,我身邊大部份朋友都係話要買iPad 2,未有iPhone 4就出iPhone,香港的盈餘,就咁去晒Apple手上,我諗,我都係應該用六千買Apple股票,買到幾多呢?立即上網check,原來只夠買 2 股咁大把,同埋,香港人點樣先至可以越洋買美股呢?只買2股Apple又得唔得呢?


行文至此,iPad 2發布會仲未完,不過我已經好sleepy,不過見到 Steve Jobs 仲係咁精神,希望佢身體真係冇乜大礙,Good Nite!

——————————————————————————————————————–——————-
本週《MORE》專欄精采容:率先試 隱形微針換膚術

今次我要作介紹的的新療法,是既擁有MTS的美容功效,又杜絕了其危險性,名堂是「矽藻微米骨針煥膚療程」。骨針?初初得悉時,也非常譁然!原來自18世紀以來,骨針是歐洲視為治療皮膚問題的傳統秘方。
詳情請留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。