2011年3月30日星期三

無罪惡感好味推介!

昨天收到網民 Carmen 在我 blog 文「106 磅仲可以點減?!」內的留言,她問得非常妙:「有冇方法令自己戒零食?除左用意志力。 我一直都戒唔到!」
哈哈!女士們就是這樣,男人唔壞女人唔愛?!明知無結果都舂個頭埋去……
我有見解,想答得詳盡一點,決定在此與大家分享。
其實成日心思思想吃零食,是心癮一種,而無形的「心癮」確是難以對付,教授級都常言欲剷除「心癮」,這點可真要靠自己的意志力,難難難!
其實,我覺得意志力是可以鍛鍊的!以我自己為例,中學時最愛吃街邊炸到乒乓波咁大的魚蛋及喝冰凍的支裝忌廉、大學時每次上莊開會,起碼八款薯片在枱面列陣,食到停唔到口,成班人一齊傾計隊薯片特別過癮,my favourite 係 pizza芝士味呀!
結果,自投身工作後,以上壞零食(無益又高卡路里)不再誘惑到我,因為我用咗以下方法,成功戒甩咗:
1)     忌買!尤其是在超市閒逛時,千奇咪帶這些壞零食返家補倉,想食嗰時冇貨,以我性格係唔會專登換衫落街買嘛!
2)     為食心癮起,最佳又最直接的應對方法是「揀飲擇食」,買定好零食取代壞零食位置,塞滿 office、屋企個食物櫃。而且吃後產生飽足感,可減少吸入過多的熱量添!

好零食即低卡路里、少糖、少鹽、高纖,大家咪以為咁健康就一定難食喎,以下是我認為「無罪惡感好味」推介:

輕食滿足之選---
日本 SOYJOY 大豆水果營養棒,每條只有130卡的熱量,我覺得味道似瑞士糖、口感是硬身餅乾,食一啖飲一啖水,真係好鬼飽肚呀!是由天然水果及大豆烘培而成,富含蛋白質、大豆異黃酮,以及豐富的膳食纖維,可促進腸胃蠕動,0%反式脂肪及防腐劑,食得放心!惟一唔夠好,就係貴咗D囉! ( 有7種味道 / 約$25一條 / 莎莎有售)

食乾製生果好處多!我鍾意 Sun-Maid 加州無籽葡萄乾,100% 天然而且營養價值高,含有非常豐富的鐵質,對於成日唔夠血易頭暈一族很有幫助。另含有葡萄糖可以補充體力,有助消除疲勞,最啱工作時偷食幾粒叉叉電呀,卻由於葡萄本身糖分高,也不宜狂吃太多呢!(各超市有售)

蒟蒻果凍高纖低熱量,以此品牌為例一粒才25卡路里;其主要成分是葡甘露聚糖,由葡萄糖及甘露糖結合的多醣類,屬水溶性纖維,能幫助腸胃蠕動,促進腸內廢物排走;要注意蒟蒻果凍雖則低卡路里,但添加糖份頗多,所以入口至咁甜美可口,同樣不宜狂吃呢!(I like 芒果味蒻蒟 $17-25包 / 零食小店、citisuper有售)

新鮮水果當然最 good 啦!車厘茄和柑桔---- 呢兩款我叫做「一口水果」,方便掟入口,隨時隨地都可以食,是健康極低脂之選。
車厘茄纖維極豐富,且含有維他命C可抗衰老、抗氧化,味道酸甜可紓緩膩滯感;要知道連莖的有機車厘茄維他命C含量比起沒莖的非有機車厘茄高出一倍,所以貴一點也值得呢!

近來在生果店見到勁多柑桔賣(台灣有機的也只是$24/磅,好抵食!)就連食店飯後果都有佢份!柑桔果實全身都是寶,其皮、肉、絡、核是正統中藥,有理氣健胃、止咳平喘的作用;其果實富含的果膠能降血壓,其皮則具有強化血管壁作用,其肉則富含維生素C可美白肌膚。大家緊記洗淨後連皮食呀!

明天再續,我的好味低卡飽肚之選......
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:守住年齡的秘密

任由你如何努力在臉上做「保養維修」,手和頸部都一樣會披露你的真實年齡,一向疏於照料的雙手,換來倒刺、脫皮、乾紋、泛黃等問題;被忽視照料的頸部則浮現鬆弛、皺紋、暗啞等情況,令人看來老態畢現。

請留意今期《MORE》雜誌專欄,有我與大家分享的全方位手部及頸部進階保護妙法。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。