2011年3月17日星期四

節食都可以食得飽!

昨天提及的減肥餐單,我的朋友C由12月中開始進行,為期至本月中共三個月,期間在農曆年的一星期放棄過,瘋狂勁食!效果則由106磅下降至99磅,而且並冇做過任何運動,純粹有規律地跟足餐單指示進行,成績確實驕人!(可按這重溫餐單內容:106 磅仲可以點減?!


當然,這裏的讀者醒目過人,一睇張餐單,既冇蔬菜、亦冇水果,仲有叉燒飯同壽司可食,一D都唔地獄,紛紛留言及電郵問我更多詳情,我再重申一次,這個餐單是朋友C真金白銀畀錢給註冊營養師、度身訂造的減肥餐單,並非人人合用(或似她一樣咁有效),但她男友捨命陪女友,照跟可也都減去12磅佳績,係令我推介給大家的原因!


好了,前題講完,入正題。

餐單非重點,重點是營養師隨單附送的「減肥手冊」,內裏所列出的注意事項,才真正令大家興奮,因為你可以在注意飲食的期間,一樣獲得飽腹的快慰!


例如注意烹調方式,雞髀都可以照食喎,先留意一下減肥的注意事項先:
原來我平時不知不覺中已經做到第9-12項的要求,其中以第10項避免用汁撈飯,我諗我有十多年冇用汁撈過飯食咯!

重點來了,平日有幾多人真係放工後,可以落手落腳自己做一餐健康少油的晚餐呢?就算我咁著重飲食,都是從不下廚,出街食飯搞掂個肚!所以我將減肥手冊內最重要的各國餐飲注意事項一次過列出,無論你食中餐定西餐、日本菜或韓國菜,打邊爐都可以,只要注意一些法則,就能避開可惡的油份。
只要緊記有那意東西可食,那些不可食即可!原來連食粥食麵包都有分可以食及不可以食的部份,真係唔睇唔知!不過大家睇完呢份餐單,都請多謝我的朋友C,話晒由她付錢而獲得減肥手冊,我冇條件給大家過目飽覽,到時真係瘦到身,感謝她喔!
————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采容:煉金術  還原BB肌
今次要介紹給大家的magic products-Julisis,是遵照著嚴謹的煉金術指引,在世界上只有兩所實驗室能夠做到,就是運用超凡的「液化技術」,仿如鑰匙般開啓肌膚通道,與細胞結合,發揮最佳修復效能。
詳情請留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。