2011年2月7日星期一

中醫高人-白果美顏法!

市面上愈出愈多貴價面膜,閒閒哋百多元一片 paper mask……敷得嗰15分鐘,真係秒秒鐘都燒緊銀紙!
上個月,我收到的面膜就真係有錢都買唔到喇!迂迴曲折下多得某美容院老板娘相贈,就是以下這包粉末…..
當拎上手時,心諗喺街俾警察見到咪以為我食緊大茶飯,都係包多幾層膠袋塞入手袋,費事張揚惹來麻煩!
究竟呢包粉末係乜東東?它是年届 90高齡隱世中醫的古傳敷面秘方,由多種中藥提煉,具極緻美白滋養功效,我知幾位星級名人都長期靠佢駐顏,今次終於可一試它的天然療效威力,真是超級興奮!
雖然此面膜不作公開發售,大家知道咗其存在都無得試,不過有一點美顏秘技倒值得公開的,就是中醫高人謂務必用白果磨汁與粉末混合敷面,其美白亮膚潔淨效果比用水稀釋高出幾倍
此時醒覺,乜原來白果外塗具美肌療效咩?我一向都不愛白果味道,從來唔會放入口,真係失敬失敬!經高人回覆,始知白果為現存種子中最古老植物,有「活化石」美譽,含豐富鐵質、蛋白質等,有助促進血液循環,而蘊含的白果酸外用具消炎功效,可抑制某些細菌,其媲美天然煥膚特性,有效達致肌膚柔嫩、去除暗啞之效。

兩大妙法!
目標一:去除粉刺
將白果去殼切成一半,直接於鼻子及下巴位搓揉約1分鐘,療程為期14天,每晚使用,隨後以清水過淨便可。
試用後感:每次完成後,該皮膚部位份外清爽,我覺得控油收斂毛孔作用不俗,油脂減少......粉刺自不然受控。

目標二:美白嫩膚 
將白果搗成液漿塗於臉上,避開眼部四周,每次敷約5分鐘,一星期兩次,是最天然且便宜淡斑更生肌膚之法。
試用後感:塗上面後不消 3 分鐘,汁液很快乾透,此時 feel 到面龐非常緊緻,我覺得 firming 及潔淨效果較美白更快見效。
然而DIY美肌法確實考工夫與心機,就以此為例,敷整個臉約要用上15粒白果,每次用工具剝殼、繼而用手指脫皮、再用刀仔切碎然後搞爛成汁液,真係想靚識唔可以怕煩!

提示:建議先敷在手腕內側幼嫩部位作測試,確保不會引起皮膚過敏才使用呢!
———————————————
本週《MORE》專欄精采容:
庶民護膚法  對抗敏感肌

護膚之道,不在平貴,而是能否找到問題根源,對症下藥。
我一位要好的親戚,身體皮膚突然嚴重敏感,險命懸一線!整個過程雖驚險,但從中使我學會了一件事......醫生謂敏感肌沖涼時要特別小心。請留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。