2011年1月18日星期二

My new Working Bag!

以前買袋至緊要「靚」字行先,即使未載嘢重達567磅又何干!
依家出街……相機、ipad、一堆化妝品不離身,仲要脚踏3high-heels,還是向現實低頭,換番個身輕如燕、價錢平易近人的' working bag '先!

塵袋內載著我的新歡。Bubebu 都急不及待視察!

講真,See by Chloe 唔係我杯茶,今次神推鬼湧俾我巧遇呢個袋,竟然諗都唔使諗即刻「科水」!點解?
第一,真係輕如無物。
第二,點塞都得、容量極多。
第三,俾個免頭迷住。
第四,價錢確實抵到出乎意料之外。
第五,屬2011春夏新款,快買快用。

登登登...就係佢!
實情,我想要嗰個大多一倍嘅size,好可惜黑色已經斷市,check 晒 間分店都無喇!
盛惠約 $1,280(size) 話晒呢個牌子嘅袋平時起碼賣幾千蚊,我係呢間店嘅 special VIP,折咗之後唔使一千蚊,超開心呀!twist有售】

Check Details
之唔係呢個免頭吸引著我囉,是手袋的拉鏈位吊飾,於型格黑色中突然玩 kawaii!
袋面有拉鏈小暗隔,可放置手提電話、八達通,設計方便用家!
品牌名字 See By Chloe刻在漆皮牌上,於手挽帶低調展示。

Others:
仲有兩款sharp color × 波點圖案,又令我聯想到CdG,都幾型吖!吊飾兔頭是白色,display嗰兩隻巳經似有一陣子無沖涼......灰灰的,係就得意D,但唔襟污糟呢!
(兩色皆只得大size,約$1,650) twist有售】

講到手袋用上nylon  matertal,當然非新鮮事,但熱潮真的一浪接一浪,所以話夠輕身、實用性,始終大有market!品牌追溯:

Chanel 2009 Fall 由 Lily-allen 手挽 Cocoon手袋系列拍 print ad,與以上嗰款同質料嘅See By Chloe相比,一個袋價錢等於可以買一打袋呀!

YSL 2010 F/W Easy Bag 豹紋手挽袋 $12,000,又係輕身 nylon 料,我之前都曾經有為佢心動過,依家做緊 on sale,但亦唔平,想諗多陣先!
———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
全球至新 Keep Fit 儀器
在減肥的世界裏,做少少能夠減多多已經算是可喜可賀,然而做少少減肥機未必可以減多多脂肪,做少少運動就減多多脂肪就係今期專欄的主角:imoove!想知呢部全球最新的fitness club新寵兒點樣大減脂肪,就要留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。