2011年1月26日星期三

治敏食療 鴨腳木蜜

今日旅居於山形縣的溫泉酒店,講明無WiFi無上網,真真正正與世隔絕洗滌心靈,所以一早寫定這篇blog,跟我現時身處的大自然環境一樣,非常天然!


繼上星期講過超強的冬蟲夏草食療(詳情可重溫:我至buy的最強食療 冬蟲夏草!),今次講下平價的食療,就是非常天然的「鴨腳木蜜」


鴨腳木蜜的最大功效是治療鼻敏感,不能說吃後可根治鼻敏感,但經我這個鼻敏感人測試後,的確有改善,至少最近起床都冇索鼻涕的問題。介紹給我的美容院老闆則說容易皮膚敏感的人,長期服用可有助身體抗敏。


本來我都以為佢又再hard sell我,講多兩講先知佢間美容院係冇得賣,佢本人仲要晨早預訂先有貨,有乜咁巴閉先?原來每年只有兩次收成,下一次收成期係四月底,所以宜家要預訂喎。
食法有三種,並非官方指定食法,只係我為食而諗出來而又試過的食法:
1)早上沖水飲,基本調理之法,主治鼻敏感,我已經試了一星期;美容院老闆的朋友試了三個月,覺得好有效。
2)我鍾意搽上方飽烘熱做早餐,自製honey toast!
3)蜜糖燒雞翼,嘻嘻,其實係我煎雞翼後,再搽上雞翼上,特別好味!

服用蜜糖有兩點要注意:一是忌配檸檬,其酸性會破壞蜜糖營養,飲檸蜜係錯的;二是忌用高溫熱水沖,應用暖水去沖才不會破壞蜜糖。

這瓶鴨腳木蜜的最大好處是蜂園在廣東海豐五指山的深山幽谷內,同日本山形縣一樣遠在深山,蜜峰不受城市污染,採到不良花蜜。詳細好處可到www.lotusvalley.net參考。

價錢方面,一瓶$80/400g,不貴;訂夠20瓶或以上可免費送上門,我和美容院老闆及幾個朋友已經團購了足夠送上門的數量,預訂五月收貨,50瓶以下訂購還毋須訂金。

想訂可以致電60773631找階哥,不用跟他說認識Yoko,我唔識佢,佢亦唔知我係邊個的

—————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

天生鬈曲、禾稈草頭髮救星
長髮伴我超過二十年,幾個女人一埋堆,常常議論我的長髮,看來漂亮迷人,皆因落足心機去打理。唉,實情一切有苦自己知,多得爸爸賜我天生髮質鬈,唯有靠後天去打救,想知我點救,就要留意今期《MORE》專欄。

微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。