2011年1月21日星期五

與神級醫學美容專家的對話!

較早前,我在《MORE》專欄內公開「一分鐘大眼妝戲法」,秘技是先以 ULTIMA II 極致純膠原蛋白"Black Serum" 耍魔法,即時 pump up肌膚膠原蛋白、撫平眼紋、減褪粗糙,上妝至會貼!
其實,市面上聲稱主打膠原蛋白成分的 beauty products,真係仿如恆河沙數!我之所以會推介呢個品牌實情有段故,而由於《MORE》專欄版位有限,未有詳細解釋來龍去脈,就在blog內與大家分享:
話說幾個月前去咗中環猛人雲集的某間 medical centre,嗰度係非一般專業扮靚私竇,成千呎地方只得兩部醫學美容儀器,當然係猛料,但這不是重點,而係當日駐場專家對我說的一番話。

我喺呢間 medical centre
試做的是冷凍脂肪細胞 Zeltiq,夾住大脾一個鐘,夾完凍到無咗 feeling呀!

這位專家廿多年來為多間醫院及私家診所揀選最先進美容儀器,更是某本地公立醫院內科手術顧間(這方面不能透露太多,在街見到我就問我吧),打滾醫學美容界幾十年,業界第一手活膚資訊及頂尖科技也難逃他的法眼。
與他對話中,我被問到有甚麼護膚品真正有效,正當我`想水蛇春發表之際,他搶著說:「有無試過 ULTIMA II 支膠原蛋白精華呀?」我當然有啦,仲入咗大盒裝,已經用咗成12支喇,有相為證!
他續說:「知道呢款 collagen serum 真係得,因為研發技術過程和生產地無得呃!我都用咗一段時期作產品測試。」嘩,心諗權威專家都用,好在我都唔輸蝕已經用咗一打貨,於是再迫他和盤托出測試結果,答案是非常《無間道》的對白:「產地好、濃度高、分子細!」心諗……他非代言人無錢收都讃成咁?! 

當晚我又去咗掟飛鏢,咁啱朋友N 拎住 ULTIMA II 黑色紙袋嚟,即刻八吓佢買咗D乜。真係橋…….又係 Black serum,佢仲話我知幾個月前已經用開,依家就慘喇!即問點解,她妙答:「我用上癮呀!你都知唔平啦,仲要成日斷貨…. 唔keep住用驚摷皮嘛!」答案何其誇張!

試問聽到以上嗰位大師及朋友都勁讚,又點會唔信服?!
我對呢個牌子嘅「膠原蛋白三寶」已經充滿寄望,即刻用齊serum、face mask & eye mask。
Black Serum 收毛孔最快!
有成90%濃度深海稀有膠原蛋白分子,落足料逆轉皮膚老化兼收毛孔;加上誘導科技,不會有擦不進去的疑慮。Counter 美容顧問教路,每次用半支,全面連頸按,吓….. 一日咪用晒一支?一set咪只夠3日用?太奢侈喇,我經驗係一支可分4次用,點滴皆矜貴嘛! $1,260/5ml(3支裝)

Collagen Face Mask 殘樣起死回生
面膜質地似花膠,富彈性、滑溜,貼面形,至巴閉係一片 mask等於 4支膠原蛋白精華,咁奢侈仲唔巴閉?!我封佢為殘樣 SOS 救星,一敷肌膚有起死回生之效,光澤感妙不可言!唯一問題係質地太滑,敷上面時行來行去,會移位向下,搞到敷唔到眼底,唯有乖乖敞下。 $960 / 3片 (仲有18片裝售 $4,800,即約8.5折,同朋友N share 大家都有著數)
Collagen Eye Mask執走眼紋
自問眼底肌膚最脆弱,所以投資最多,單靠補水不足,想pump up救番眼紋,一定要靠Collagen。近日每隔3星期就去 Dr Ng. 度做 PDL ...... focus firming眼袋位,完成後即時敷上,所以化妝袋隨時有佢存在!$450 / 3片 
膠原蛋白真是肌膚之寶,可以令魚尾紋、法令紋、火車軌 bye bye!我一早就奉行內外夾攻,呢D係我家中養生美肌寶貝花膠,獨愛爽口花膠公,keep住食…….浸鮮奶、煲湯、打邊爐。
同冬蟲草一樣都有升值能力添,呢幾年係咁加價呀!我會揀 $780斤的,抵食得來質素有番咁上下。
———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采容:
全球至新 Keep Fit 儀器
在減肥的世界裏,做少少能減多多已經算是可喜可賀,然而做少少減肥機未必可以減多多脂肪,做少少運動就減多多脂肪就係今期專欄的主角:imoove!想知呢部全球最新的fitness club新寵兒點樣大減脂肪,就要留意今期《MORE》專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。