2010年9月9日星期四

靚從口入!

乜嘢叫「由內靚到外」?
昨日,我親身體驗得到,食嘅飲嘅...總之放入口都同美肌有關!
因為去咗呢度...特別炮製的分子料理午宴。


位於灣仔船街的 Bo Innovation,今次已是第三次品嚐,印像最深係臘味糯米飯味雪糕,閉上眼真係以為食緊飯而唔係雪糕!
Outdoor 布置有悠閒氣氛,但大熱天時還是入室內避免溶妝。
先嚟隊一支 test tube 實驗品...大家估吓係乜東東?味道微酸,如西柚味。
呢 3 支唔係外塗 serum,其實係口服健康美肌補充飲品,即 H20+ Collagen  8000、Fancl Tense Up 嘅 friend。
它們來自加拿大,名叫 "Functionalab",獲《Wallpaper》譽為「美容先驅」,以百分百天然純淨活性成分製造、FDA approve,以科學為本研究,得到 Joyce Beauty 青萊,梗係上上之選。分別有 3 款功效,針對補濕增彈性、提升能量和舒緩鬆弛。($180 / 4支)
呢粒外表似鮮製版杏脯,其實係柑桔味啫喱外衣,一咬破會爆汁...內藏剛剛介紹的美肌飲料和蜜糖,雙效美肌,非常富心思!
咪以為我做緊實驗呀!滴一滴...飲一飲,回春話咁易。
呢兩支係健康補充劑,營養成分超濃縮,只需每日將一滴加入水中飲用,就可輕鬆享受其健體美顏功效。($275 /60ml)
藍色字嗰支-含豐富茶多酚,要知道–亳升此成分相當於 15 杯綠茶的抗氧化效能,即是抗衰老聖品。
綠色字嗰支-含仙人掌葉、蒲公英萃取、葛根等,可以幫助排毒,啱晒我...因為中醫師錢太話我肝功能唔好喎!
如此艶麗,還以為是甜品。原來是 juicy 番茄仔,用八珍甜醋煮過,所以味帶酸,入口凍凍的,爽!
佢真係一嚿三文魚,特別在陪襯的醬汁...腐乳,味道出奇地夾,鱼肉經慢煮,入口嫩滑有融化之美妙,輕沾腐乳汁,吊起鮮味。
外形似葫蘆,唔係要嚟擺陣旺健康,究竟內藏乜東東?
係丸仔 ...正面的,for 美肌健康。
有研究顯示,外塗護膚品只能於表皮層工作,想養分直達肌膚底層,並強化人體內在功能,內服補充營養品就可加倍功效。我都深信此理據,所以有問過中西醫,根據我的體質配對合適營養補充品。
Functionalab 共有 11 款 Beauty Doses,如幫助消脂、促進代謝、減淡乾紋及皺紋、增加膠原蛋白合成、調節油脂分泌、提升光澤和儲水能力等。($260-$320 / 樽)
邊食邊聽 talk究竟吸收到幾多? PR 諗定遊戲同我哋玩,結果我同舊同事 Tracy 合力贏咗,證明有聽書呀!
獎品兩人共享...有Joyce Beauty 旗下各品牌的 moisturizing cream 、deep cleaning blam、rose perfume。
昨晚,我已經開始 30 天提昇美肌健康大計,這樽如十個月大 BB 貓咁高的是 Functionalab Advanced Nutraceuticals personalised Packs,內有 30 包獨立包裝的營養素、維他命、礦物質 supplement。($950/ 樽)
現在起我會每日食呢 5 粒補充劑,補充維他命 C、透明質酸、玉米、葉黃素,結合滋養、補濕、促進膠原蛋白、淡紋功效,暫且會停飲 Orbis 的 Citrus Collagen,一個月期限,以確切感受呢個品牌效用有幾得!
YoYoBe...咪搶我 D 回春仙丹啦!

FunctionLab 在 Joyce Beauty 有售

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本週《MORE》專欄精采內容:
台灣購物最終回,帶大家到台灣買平價名牌副線化妝護膚品,以及只有台灣獨有的美肌瘦身食品,睇到我都想再去多次台灣。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。