2010年9月3日星期五

拮走黑眼圈、拮瘦小腿-首回合!

前日在 blog 文分亨「人肉針瘦火燒肚皮」第一回,旋即引來衆多 e-mail 查問,其實我心情同樣雀躍,皆因對付天生黑眼圈和瘦腿大計,第一波正式 action...

萬全堂的 Dr Kelly Chain(以下簡稱錢太)將會親自為我監督變靚 D 療程,我對她的專業認知充滿信心,仲親眼目睹某位星級阿太及其未來媳婦原來都係長期捧場客。

首次會面,我獲邀率先體驗全港只有兩部的「量子分析儀」,其中一部就係由萬全堂引入,暫未公開 for public,大家請悉心等待。
我叫佢做心肝皮肺腎身體測試儀,可以斬件式 check 清楚身體潛在的所有問題,真係好 details,而且準確無誤,大家夠唔夠薑做先?!
哈哈...以為自己係電影中的科幻人,請洗我腦啦...我想做徐子淇呀
手板、脚板都要貼實磁面,加埋房內低温,凍到震呀!好在過程只需幾分鐘啫
即刻有結果,此乃器官掃描影像,細緻描述現在及預測身體每個器官的情況,錢太會從中作詳細分析,非常準確。
幸好,她謂我最弱的部份只是氣管,無錯,少時侯曾患有哮喘啊!肝代謝有潛在失調傾向,因為我有壓力喎!其他部位都很好...不枉我唔飲凍嘢、唔食肥膩嘢、少煎炸、從不吸煙、滴酒不沾,有回報...可喜可賀。

錢太謂:「很多人不了解美顏纖體應先從內在調理,揾出根源再配合正確施針部位,而非每次也一成不變的針相同部位,這樣才是對症下樂,且效果才會持久、真正的不易反彈。
所以每次接受針灸前,錢太都會先為我把脈,這是很重要的美容纖體前期工作。

針灸第一回:
面部-
看來有點恐怖,實情唔痛吖!
我懇求錢太幫我拮走黑眼圈,她以專業口脗解釋:「黑眼圈最難搞呀!無可能會清得晒,最緊要助暢通全面氣血先,而針這些部位會更有助緊緻肌膚的。」真係聽到都興奮呀...firming...正!
錢太補充稍後會配合敷中草藥,可以加速對付黑眼圈療效。
由於我皮膚很薄、極易出血,所以面部不易針得太久,完成後見到兩丁點血,便快便散。
小腿-
到女士們最關注嘅瘦小腿針灸,我起初以為要施好多針,原來每隻腳 3 支就夠,最近膝蓋那針令我覺得酸又痺,過程約 15 分鍾,要配合烘暖加速療效啊!
錢太話瘦小腿幾次療程就見效,尤其是水腫型肥胖,若要針走脂肪則要加多幾錢心力與時間。
但係佢話我會更加耐至有顯著成績...因為唔係最佳測試佢功力嘅人辧喎!唔制..我要再 firm D都好呀

以錢太咁講,若然我都可以有成績,咁即係大家都有希望啦!
待續,我會勤力完成療程嘅
---------------------------------------------------------------------------------
重要時刻...獨家折扣益你哋:
於登記時要填寫個人資料,請於介紹人一欄填上: Yoko Tsang,就可享以下優惠價---
1) 每次中醫診症 原價 $200/次,現在 $0,大家無睇錯我亦無寫錯係...免費
2) 針灸面部 原價 $600/次 ,若連針灸肚部及正面全腿另加 原價$200/次十次療程有 8 折
3) 針灸背部、臀部及背面全腿 原價 $800,十次療程有 8 折


萬全堂
中環皇后大道中 88 號勵精中心 15 樓
2525 9288 / 2525 9919




本週《MORE》專欄精采內容:
上星期帶大家到台灣秘竇尋假眼睫毛,接著一連兩期將寶島最地道、最熱捧的必掃護膚妝品、美肌飲料、瘦身美食,逐一推介,帶路尋寶。




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。