2012年4月25日星期三

男士護膚 匪夷所思!

噚日,我同一位專長電玩類別男性朋友blogger FB 交談,皆因大家之前交換了禮物,他給我手提叉電器、耳筒,我給他減肚腩纖維粉、防曬日霜……
搞笑事件是雞同鴨講,他教我部新SONY電話點樣玩,我教佢幾種護膚品及健康食品點樣用,大家嘅專長好唔同,可以藉此互相學習,haha

就是他當中的一句說話,觸動我寫呢篇blog抒發感受!
「男人都用呢D嘢,唔係啩?!」
其實以上談話我不下聽到N次,覺得頗有趣,男性對美容護膚concept真係好受傳統思想規範,要勸服男友/老公用一D佢哋認為女人至會用嘅護膚產品,可謂甚艱難!唔知大家有無同感呢?

事件一:防曬
事緣,我送這位blogger朋友的禮物list中有一支防曬日霜,他非常震驚又不屑的語調謂:「嘩……男人都用防曬,唔係啩?!
吓!男人用防曬有咩值得大驚小怪呢?防曬意義不只是為保女士們最關注的美白和防色斑,重點其實是預防老化,抵擋紫外線照射皮膚破壞膠原蛋白及彈力纖維呀!簡而言之:防皺!男女都須要。
當然,揀選防曬產品方面,質地清爽透薄舒適好緊要,無色無味最好,有矯膚色作用的如粉紅(白淨) 、紫調(去黄) 、綠調(掩飾暗瘡紅印)….. 留番俾女士們啦!
推介:
日本花王藥妝品牌CUREL清爽防曬乳液SPF 25 PA++ (敏感皮膚適用)  $19030ml
(指定屈臣氏及萬寕有售 2866 3776)

事件二:洗面奶
男士們最常CUREL
向我查問的護膚問題,是洗面用乜好?面對皮膚極乾燥且多紋的成熟男,大前提是他們願意的護膚步驟只限潔面,就連往後搽保濕都嫌煩,這樣的話,我會建議用洗面奶,他們聽到的反應必然是:「嘩……男人用洗面奶?咁立!」首先,洗面奶質地唔一定係立;第二,亦唔一定只限女士卸妝專用。洗面奶對於乾性及易敏皮膚是最佳護膚第一步,輕柔去除污垢又可保護皮脂膜,令皮膚水分不易流走,至啱不願做其他skin care step的男士,減輕繃繃緊感覺。
推介:

Dermagram草本平衡潔面乳約 $210 / 150ml

事件潤唇膏
很多女性異口同聲,不過眼男士們任由嘴唇甩皮泛白龜裂,唔明白咁唔舒服唔理?叫他們搽潤唇膏,就幫女士,覺得無面喎,理由是公開場合豈可婆媽媽?!吓....咁諗都得?
那麼,我會建議男士們只在晚間睡塗上潤唇膏,作為深層修護權宜之計,一整晚的改善嘴唇乾裂減少紋理,總好過完全置之不理。一般人會諗stick狀潤唇膏咁黏立,但我覺得多數唔夠補水,建議lip blam,別以為一定又潤又令喎!男士們專用的lip blam質地會薄身、給予保濕而非油潤。
推介:

LAB SERIES Instant Moisture Lip Blam $149
薄荷味夠清蘆薈他命E抗氧化紋。
———————————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:
全方位抗黑頭收毛孔妙法
夏天一到高温加潮濕,鼻子黑頭粉刺問題加劇,毛孔堵塞令皮膚粗糙,可怕的是惡性循環,更甚是毛孔角化症,要對抗真是相當有難度,這咬牙切齒的面子問題,基本上無人可幸免!想知我的對付黑頭方法,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。