2012年4月3日星期二

REVLON 誠實豆沙包分享!

平嘢係咪就無好嘢?
我絕不認同,就以激平「974白藥膏」為例,約十蚊咋,好好用仲萬能喎,也就得到我公開撰文分享。(重溫:平靚正 萬能白藥膏)

今次想講 REVLON,大品牌平價位,係咪全線產品都好用?無可能囉,就算幾大牌子都梗有倉底貨,至緊要識揀。

我最讚 REVLON 當中一款出品是雙色遮瑕膏(可算是皇牌產品,網上隨意search都勁多推介),我親眼見過就連TVB某某化妝師都有用,見下圖.....
 我喜歡它遮瑕度高,特別適合拍照或上鏡用,另一格是打造光影 highlighter
柔滑貼服閃亮效果自然,大大盒都只係百多元咋!


REVLON 最近又有令我驚喜的產品出現,是最新登場,名為"Photo Ready"---高清無瑕系列,意謂在高解像度下都能呈現彷如無物的完美無瑕妝容。
之但係非全條 line products 我都 like 喎,邊款效果一般無諗住寫,只想用筆墨推介大家必試產品---「Perfecting Primer高清無瑕底霜
 REVLON "Photo Ready" Perfecting Primer高清無瑕底霜 $12827ml

當我劑出一小撻Perfecting Primer時,看來與一般乳液無異,呈淡淡粉紅色,標榜含有粉紅粒子散射光線,令皮膚瑕疵不著跡。
我習慣將產品試在尾指對落手背位,因為該部位毛孔顯眼,且紋理多,是測試coverage最誠實位置。

測試對比
本以為底霜又是純粹潤滑肌膚,殊不知塗勻在手背,amazing……粗大毛孔唔見咗、紋理淺晒,似soft lens霧化的平滑零瑕疵視覺效果;即使這只是塑造的美麗假像,
塗於面上後也足以令我信心十足示人。

有控油功效,啱晒香港潮濕天氣用呀!

之但係,呢支雖然叫底霜,卻發覺不太適合粉底前塗抹,如實說......因為我試過搽佢後再上粉底會太乾及難以令妝效均勻;相反地,若然塗面霜後單獨用上這底霜,效果是非常出衆,膚色會白哲兼均勻咗,仲可以完美遮蓋好多細小瑕疵,對於毛孔粗大、幼紋暴現、粗糙肌膚,是最佳隱藏高手!素顏又想粉飾皮膚的話,呢支Perfecting Primer係我拍心口保證智選!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

納米始祖 智慧型神級精華液襲港
近幾年間,有一種科技被美容界廣泛大肆宣揚,恰似沒有加入這技術就塗甚麼也是枉然似的,謎底揭曉,那就是「納米科技」,
那麼誰是神級納米護膚品?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。