2011年1月28日星期五

東京絕妙小食

終於離開冰天雪地的山形縣,一切工作亦已完成,現正身處都係咁凍但至少冇落雪的東京,呢四日一於買盡佢食爆佢!

有乜戰利品暫時唔講住,反正唔會空手而回,下星期一返港後慢慢詳談。來到東京,當然要食食食啦!一離開位於新橋的酒店,就見到早前蘇民峰師傅推介的咖喱烏冬店「古奈屋」,蘇師傅把口刁到冇人有,佢推介得當然唔錯。

立即點是日推介「天使的蝦天婦羅」,講到隻蝦從自然環境中生長,品質最高兼希少喎。
隻蝦果然夠晒味,連鎖式經營但屬香港頂級天婦羅餐廳的質素。咖喱湯汁唔稠,而且冇咖喱辣味,仲可以講得上係鮮甜,去到日本必食!
古奈屋分店周圍都係,連台灣都有分店,去唔到日本,去到台灣都可以試下。
門口有晒精選推介,唔識日文,行出門口指俾侍應睇就得!

去到日本shopping的指定動作,當然係去新宿伊勢丹,全日本最潮的buyer們都被伊勢丹百貨收歸旗下,加上要去Isetan Mens幫老公入貨,呢一站絕對唔可以走雞!點知一出六樓電梯,竟然發現一條人龍出現在Godiva,有人排隊,肯定有好東西! 
原來伊勢丹Godiva搞緊朱古力festival迎接情人節,仲擺晒所有朱古力味道任人試食,幫襯買朱古力仲可獲駐店朱古力師傅在盒面上簽名留念,朱古力師傅個簽名都有人要,真誇張!人龍所排的並唔係等試食,而係買Godiva × サロン•デュ•ショコラ限定朱古力軟雪糕。
有朱古力同云呢拿味,每杯要$45,絕對唔平!好在入口真係非常軟滑,7-11或麥當勞軟雪糕同佢差十倍!朱古力味仲非常濃沃,最正係筒邊薄脆朱古力,真係冇諗過朱古力碎可以咁樣加落筒上,可惜呢個奇特體驗,1分鐘就「體驗」完,再體驗就唔該再俾$45!

—————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
天生鬈曲、禾稈草頭髮救星
長髮伴我超過二十年,幾個女人一埋堆,常常議論我的長髮,看來漂亮迷人,皆因落足心機去打理。唉,實情一切有苦自己知,多得爸爸賜我天生髮質鬈,唯有靠後天去打救,想知我點救,就要留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。