2011年1月25日星期二

超級無敵落機食!

此刻身在日本山形縣,和繁華的東京鬧市截然不同,但來到日本,我始終要發揮我食的小宇宙,食盡東洋!
由於我天生餓底(不是無間道的臥底),很容易便肚餓,在離開東京羽田機場,往東京車站等新幹線列車往山形縣時,從未到過東京車站的我,發現這裏有條「東京拉麵街」!
陣容十足十拉麵博物館,還有很多等車的旅客排隊等食。由於時間不許可,只能夠揀冇人排隊的拉麵店,便揀了這間「伊勢海老」拉麵店,賣點是用「伊勢海老」(即是日本龍蝦)做湯底!
這款湯底在香港應該找不到,似非常濃烈的馬拉蝦湯底,又帶點西式龍蝦湯的感覺,誤打誤撞試到好東西,行運一條龍呀!伊勢海老拉麵售¥850,加溫泉玉子再加¥100。
這條「東京拉麵街」仲會有新成員加入,呢四間定於四月開店營業。
本來我的個性會揀這間最多人排隊的去試食,可惜時間不夠。問過同行翻譯,點解都係趕時間,肚餓都唔搵一間唔使排隊的去醫肚,答案係日本人不同香港人,食開邊間就邊間,唔會成日貪新鮮周圍試食喎。
今次係獲IPSA之邀,前往山形縣,在東京轉乘新幹線約需三小時!
山形比東京更凍,積雪非常深,一離開車站便見到這個情景。
一腳踩落積雪,就知雪有幾深!
這日的重頭戲就係食山形和牛!將和牛片捲成玫瑰花瓣,大片兼厚切,在香港都唔會食得咁豪喔!
全程由專人服侍,幫你煮和牛,唔怕煮得太生或太熟,食落口,嘩!不得了,牛肉味濃得化不開,嫩滑兼入口即溶!一餐好的晚餐是辛苦出trip的獎勵,今晚可以發個好夢了!

———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采容:
天生鬈曲、禾稈草頭髮救星
長髮伴我超過二十年,幾個女人一埋堆,常常議論我的長髮,看來漂亮迷人,
皆因落足心機去打理。唉,實情一切有苦自己知,多得爸爸賜我天生髮質鬈
,唯有靠後天去打救,想知我點救,就要留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。