2013年2月27日星期三

星級陣容 盡興一夜

噚日,我度過了超愉快的晚上!

與城中眾多公認索女神,近距離見面傾計,還有同埸一眾美容大品牌PR濟濟一堂。
首先,要多謝神級經理人阿Kim的邀請,稱她做「神級」相信無容置疑,看Angelababy及熊黛林的驕人成績,真的很佩服她的努力及腦力!

噚日,正是Kim旗下公司'STYLE international management' annual dinner啊!

服裝主題是'Bling Bling',主人家Angelababy勁貼題,
穿上這件銀色閃片中褸,反晒光,bling爆全場。
合照完,她即要看看閃光燈下相片效果,看見件褸夠閃,即甜笑說:「靚!」

另一主角是熊黛林,她竟然記得我哋首次工作的事件!
事緣當年我負責<新假期>雜誌封面的image styling,人物就是當時剛來港不久兼首次為雜誌工作的熊黛林,拍照地點是海洋公園,天氣熱到暈,有幸幫她換幾套衫,哈哈!
中間笑得至燦爛是Kim公司得力幫手Alice,她是我同學啊!當年就是我介紹Alice見阿Kim,結果佢哋一拍即合好多年了,呢件撮合事件,大家也經常掛在口邊,好開心呀!

名模Kathy Chow,呢期最紅超幸福女人,我經常會與她巧合碰面,
素顏女星中,我俾十個讚!噚日,趁機再次多謝她幫我上年本著作寫序啊!

高人一等model靚女隨處可見,相信男士們最常參加這party啊!

今次annual dinner選址在中環1968印尼餐廳,上年12月獲得車胎人榮譽推介《米芝蓮香港澳門指南》,當時我專登再捧場狂食,用放肆實際行動恭賀老板,就是呢位靚仔Hudson喇!大家相識多年,見到佢同間舖愈嚟愈紅,真為他高興!

同步為Angelababy慶祝生日啊!
個蛋糕勁靚又浮誇,hehe,唔知許咩願呢.......海綿蛋糕......是朱古力味!

過百人歡樂派對,當然不少得抽獎環節啦!有眾多美容產品贊助,與我同到場的御用化妝師Soie就抽到Ultima II、仲有per face送出萬元treatment coupon、adidas 禮品coupon......及現金一千、二千、五千蚊啊!大家盡興而歸!



———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
裸妝加分的秘密武器
看似無添加的妝容最能留住別人艷羨目光!試幻想沒眼線、沒胭脂、沒紅唇刻意修飾,皮膚自然的透出光澤、眼神精靈睫毛纖長、珠唇柔軟粉嫩,這似有若無裸妝比起濃妝艷沫更惹人喜愛!點樣可以做到?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。