2012年8月1日星期三

「韓式面部埋線」 全面跟進


我真係要多得身邊好多極緻貪靚、膽大、富貴的朋友們、太太們,呢度去個度去試埋好多嶄新激進療程/產品,如實報告我知,再經我調查評核又轉告大家,所以美容話題至夠多夠新夠激囉!

更加多得朋友們義不容辭、自告奮勇,搶住做我的美容白老鼠,就好似今期《more》專欄咁,我發掘到美容猛料,都要有人實證嘛,朋友Royce為了我及廣大讀者,親身上陣做全港首個激進「韓式面部埋線」,因為她成日嫌自己面龐鬆弛及雙下巴暴現,面龐drop心情更drop喎!
Good…一拍即合,就等我順水推舟,成人之美!

唔知大家睇左今期more》未呢?仲未?快D買喇。
我專欄題目是嶄新瘦面回春術 韓式面部埋線」
面部埋線?曾經有讀者留言問我是否可行,當時我的答案是不建議,因為與身體穴位埋線截然不同!
而事隔一年,今次專欄文中講解的是真正可以針對改善面部輪廓問題的方法。
想睇來後生幾年、虎紋火車軌bye bye、水腫下垂面變鵝蛋臉?
此乃一次療程,漸進式變靚(兩個月後最顯著),睇埋以下前後對照實例就知有幾吸引,之但係過程真係幾激,唔係人人有膽試,想知詳細解構,請立即買本《東方新地》雜誌支持啦!

雖則唔會在此披露內容,但睇我blog當然有得著,以下是更多跟進個案呀!more》矜貴版面未夠我晒冷,就在此再續:

韓式面部埋線 療程後3天
(朋Royce位)
***100% 無經
從正面睇,兩邊臉較平衡及圓滑了。
側面睇,肉鬆問題有救喇!
成果本來唔suppose相信是因人而異。

鵝蛋臉返來喇!haha...恭喜
---

一位測試實例
韓式面部埋線 療程後2個月
(全臉位)
嘩...不但虎木偶紋眼紋大大減淡,
由於同步有pump up
---

仲有一位測試實例
韓式面部埋線 療程後3個月
(全臉位)

Amazing!呢個case最令我印象深刻--- 靜態有90%改善,
皮膚凹洞都平滑了許多,膚色光亮
---
韓式面部埋線 Ultra V Lifting
面部三分一部位(60針線$14,800

DR. Beauty Aesthetic Antiaging Centre
尖沙咀廣東道82號流尚坊17樓全層
查詢:2392 3628
——————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
至激嶄新瘦面回春術 韓式面部埋線
埋線瘦面技術卻始創於韓國醫學界,屬注射式微創醫學美容率先同大家披露詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。