2012年3月7日星期三

Shu Uemura 熱賣皇牌披上靚絕華衣

記得上年度「2011我最喜愛blog文頒獎」,是由Google給予我blogspot的評審調查結果,排列No.1這一篇---- (重溫請click)口碑底妝產品!

當時我是介紹 Shu Uemura 泡沫妝前底霜,估唔到咁得民心!

回顧舊裝:
 上年約4月登場的櫻花系列屬限量版之作,
咁靚嘅樽身是由知名攝影師兼導演蜷川實花設計的。

事隔差不多一年,又有新花臣Shu Uemura兩款皇牌熱賣產品玩舊酒新瓶,睇嚟品牌主腦非常深明女士們個性---貪新鮮、愛包裝,故此久唔久又會搵名師crossover,為皇牌產品換個新look,搞到未用完都撲去買多支珍藏呢!
以下呢兩款產品的確好出色,尤其係潔顏油,我若然化濃妝無佢幫手卸妝,直頭唔安樂呀!

 欣賞新裝:
佢就係最新登場嘅妝前泡沫底霜SPF30PA+++,我嘅精明眼見到樽身鬼火咁靚之外,仲洞悉呢支妝品由$330加到$340,十蚊啫,通脹下,都唔算過分吖!
樽身呢件華衣,是來自當代和服藝術家豆千代設計,叫做「春-花蝶」系列。
櫻花代表純潔、可愛、高雅;條紋充滿現代氣息,兩者結合又出奇地匹配喎!
淡雅粉紅泡泡,一如以往我形容:質感清爽透薄,單塗已可矯正暗黄膚色,透出粉紅健康神采,再於T字位撲上碎扮,極適合家陣超潮濕天氣使用。
乾性皮膚用佢,建議先塗足夠水分乳液打底,否則難推得均勻。

計--彷如當代和服藝術家豆千代認為因而塑
意念,否則你我都係藝術家啦!

Shu的卸妝潔顏油原來喺1967年已經面世是日本首款油性潔顏產品,原意是一個步驟已經可以徹底卸走厚重舞台化妝,而肌膚仲可以保持潤澤滑溜喎!
相信好多女士們都用過,我當然唔例外,多款潔顏油各具不同成分效用,包括藤蘿保濕型、櫻花細緻毛孔型、梅花美白型、綠茶抗氧化型,至得我歡心係後者,因為綠茶抗氧化保護即等同為肌膚去黄及抗衰老,合晒我意,加上呢款是舒緩保濕配方,用後清新不黏立,感覺很凈。$635450ml
靚嘅好值得循環再用

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
媲美Thermage 瘦面緊膚機Exilis權威登場
有一部美容儀器的功能猶如射頻電波拉皮皇者Thermage,但價錢只是它的三分之一Exilis,專治皮膚虎紋、雙下巴位詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。