2012年3月14日星期三

萬元大禮結果宣佈+今期《新假期》有我呀!

上星期在blog玩公平遊戲: 公投萬元大禮誰屬?


結果有成百幾人在我blog內投咗你哋心水一票,好多謝大家踴躍參加呀!
今日有結果宣佈喇---- 贏得價值萬元英國RIO家用激光及彩光脫毛機的兩位幸運兒,
登登登......就係至多人"like"的性感又健康表達夏日氣息甜姐兒:

“Hot Summer”
 Crystal Ngan

禮物係你喇---- 英國 RIO Scanning x60 Laser 激光掃描x60脫毛器
價值 HK$4,880

“YEAH”
Joyce Wong

禮物係你----  英國 RIO IPL Hair Remover彩光脫毛器
價值 HK$4,880

恭喜晒! 請兩位得獎者到我facebook留低電郵
以便核實及聯絡領獎方法,謝謝
---------------
星期一出版嘅《新假期》,我已經買咗喇,點解咁緊張?內容好精采咩?
呢個固之然啦!我梗撐,因為我喺呢個大家庭度過咗成五年,奉獻寶青力.......

即帶大家
Book A 介紹「你哋諗咗假期我plan緊
去台灣,想再食無老!( 台北最新人龍食店–「無老鍋」)
Book B 有我期期追看的飲食資訊,今期feature係「工一族

點係The DBS Black Card 
邀請我成坐私人包機去曼谷
預告出爐喇!
Pg.30 有得睇,由於是預告篇,所以只得一版簡介。
圖中機坪嗰度
影師
於angle我企側,塊面被啦濶咗好好好多...唔制呀

我哋三位靈魂人物blogger,分別負責在曼谷的好玩、推介,
我被揀選「作就是專責帶大家購物及按摩呀,
彷如度身訂造咁過癮
欲知詳情,要再
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚大翻生 速效三步曲
我為切合忙碌OL一族精心設計美肌餐單,只須每星期一次,依足程便可讓皮膚在睡眠間享受深層進補的極速成效。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。