2011年11月23日星期三

胃部谷氣點算好?

今日同大家探討嘅問題,困擾咗我好耐,唔知你哋有無相同遭遇呢?就係胃氣。
我小時候至現在長大了,唔知點解成日都要"Er"(即彷如飲完汽水盡情釋放的那道氣) ,結果會俾爸爸鬧無禮貌,你估我想嘅咩?!

每次做body,十次有九次都俾body 師問:「乜你咁多胃氣嘅?」我都知….. D幫手推佢哋出嚟啦,當我聽到個肚在打圈推按時,發出咕咕聲響,好開心呀,即刻驅風成功!可惜成效短暫呢!

討厭嘅胃氣,會引致上腹脹,無肚腩但變咗有胃腩,touch wood 好在無搞到胃痛咋!
為咗減輕情況,我問咗中、西醫、營養師攞料,如果你哋有更好建議不妨留言啊!

正常成人,每天胃腸道約有100150ml少量的氣體,當氣體量增多卻又無法同步排放時,就形成胃腸道脹氣,會影響消化功能呀!
谷氣原因可能係:
第一,隨吞嚥或飲料時,將空氣吞入胃腸道。
第二,消化道內的「壞細菌」在未被消化的食物上發酵,產生氣體。
笫三,腸內宿便積聚或腸壁張力減弱時,腸道內可積聚過量氣體和液體。(洗腸可幫助解決問題,重溫:洗腸好處,你試過未?)
笫四,精神壓力或某些胃腸道疾病使唾液增加時,也可隨唾液吞入較多氣體。

由飲食方面調節:
第一,少吃高澱粉質食物,因容易增加腸腔容量並影響正常蠕動,產生腹脹:如番薯、豆類、蘿蔔、南瓜、栗子、穀物類。
第二,豆製品如豆腐、豆漿等,含有一種腸胃脹氣因子,它能使人產生胃腸道脹氣、腹瀉以及消化不良等現象。
笫三,肉食:經腸道細菌充分發酵之後,會產生多量的硫化氫、氨氣,如一時排不出去,積在腸道之中,便會引起胃腸道脹氣。
笫四,少吃喝冰冷的食物,會使體內系統更加攣縮、血流更加不順。
笫五,避免咀嚼香口膠、吸煙、常喝汽水和啤酒。

唔想個胃「谷住谷住」,注意生活細節要點:
第一,食物要徹底嚼爛:這是改善消化的第一步。
第二,忌吃得過急、吃得太飽,下食道括約肌會鬆弛,令胃氣容易往上湧,應減慢進食的速度,讓腸胃慢慢適應和調節。
笫三,多煲一些健胃湯水,也能加強脾胃功能。如腐竹白果胡椒豬肚湯,是一道養胃健胃的湯水,從中醫的「以形補形」理論來看,豬肚是補益脾胃的佳品,含高蛋白且脂肪含量低。此外,柑橘茶及薄荷茶也有緩和腸胃脹氣的作用。
笫四,.腹脹難消時,可以用薄荷油塗抹肚臍周圍的部位,消除腹部的胃氣。
笫五,如果有想排氣的感覺(無論是打"Er"或放屁),別憋著不放,快速走到遠離人群處,讓腸胃舒解壓力。
笫六,每晚睡前做一個簡單的動作:將身體平躺,雙腳抬高用手環抱(唔係model咁擺pose喎!),盡量將大腿貼近肚子,嘗試谷氣。這個動作不雅,但可以有效的幫助排氣,防止胃中的氣體堆積。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Last call,今日最後召集,把握報名機會喇!

Beauty your skin with “BEAUTY CRAZY”


【欲重温細節請click:報名從速— “BEAUTY CRAZY” sharing event!】

分享會日期 : 20111126 (今個星期六)
時間 : 下午3:00 5:30
地點 : 香港灣仔摩理臣山道84-86號 太平洋帆船酒店地面餐廳(即「有骨氣」舊址)
名額 : 20
***費用全免
節目包括:
Yoko Tsang分享轉季護膚秘技、品嚐各式美點、護膚問答有獎遊戲……










參加辦法如下:
請於 11 21日至1123在 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=5254 留言想參加「Beauty your skin with “BEAUTY CRAZY”」之原因,即有機會選中獲邀出席。
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
嶄新次世代零皺紋不老療法
美容界的抗老主角是誰?「胜肽」是也,必要一試才滿足的,是兩個月前首度抵港的「次世代胜肽去紋緊肌療程」及一件高科研抗衰老逆轉時光產品。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。