2011年5月30日星期一

姊妹淘急救護膚聖物揭秘

上星期六八點半,我訂定位搵間可以睇電視的餐廳,叫定侍應將電視校準J2台,就係睇我有份做嘉賓的《姊妹淘》,和主持莊思敏、NelNel及其他嘉賓分享美容心得。
假如你錯過了,可以去tvb.com重溫「第八集姊妹淘」(只會放六十日),或者永久一點,去土豆網,已經有人將段片放上網啦:
有幸獲邀,固然高興,還被兩位主持尊稱為「美容專欄女王」,實在不敢當。我和莊思敏認識接近十年,皮膚真係靚足十年,她甚至比我更早投入美容blog行列,在圈內亦非常有名,難得有機會在節目上和她切磋,機會難逢!

節目之後,我的微博充滿大家的問題,全部有關節目中提及的「急救肌膚聖物」,因為大家都好想知我所提及過的產品是甚麼,因為電視台不准提及產品名稱及品牌,既然大家咁想知,一次過在這裏公開就最適合不過!

急症一  大眼袋點算好?
很多人問去眼袋用的3M冰墊邊度有得賣,其實各大藥房均有代售,價錢我都唔記得,好耐之前已經買落,用到今時今日都仲得,非常之襟。冷敷方法在盒面上有詳細說明,而我在節目中提及的「冷熱交替法」,就要買兩個3M冰墊先做到。
或者熱敷時改用熱毛巾都有同樣效果,唔一定買兩塊的!
記住,將太冷或太熱的物件敷上面都會刺激皮膚,最好隔住個套去敷喎,隨冰墊贈送的。

急症二  唇紋甩皮要注意
在節目中教大家用砂糖加凡士林幫咀唇做最天然的去皮質減紋法,之後教大家塗的玫瑰花精華油,係Melvita的有機玫瑰油,在時代廣場地庫Melvita專門店有售。


急症三  拒絕暗瘡到訪
最多人問的,就係最多人受困擾的暗瘡問題,今次所講的,係主要對付萬一突然出一兩粒暗瘡的極速解決方法,假如你係成面暗瘡,呢樣產品未必幫到你。呢件產品,我早在上年已經在 blog 中提及過:對付暗瘡的壓箱秘技! 大家可以click入去重溫。
唔click都得,佢咪就係我稱之為一日消腫精華  Dermalogica Special Clearing Booster」$528 / 30ml(尖沙咀海運大廈三樓LCX)

壓軸急症  急救皮膚暗啞
成個節目的重頭戲,當然就係黃金護膚!莊思敏、NelNel都試過,仲將過程放晒上微博。

單係睇下負責示範的女藝員君妍的面色,連我當時在場睇見都嚇了一跳,真係成個人唔同晒,NelNel其中一句被刪剪的對白係:「君妍,你頭先個樣真係唔出得街,宜家先可以出街咋!」在場所有人都非常認同,黃金護膚的威力,的確可以將暗啞膚色改變,即時容光煥發,唔信?立即睇前後對比圖:
黃金面膜可以在中環9°Beauty買到,細片裝售$1,279/片,大片裝售$1,589/片,地址:中環威靈頓街27號地鋪(鏞記對面),查詢電話:2810 8120。


仲記得當晚節目出街時,已經收到幾位要好朋友的電話,她們都乖乖的安坐家中收看,真係要非常非常感激她們的支持,你們不若而同說:「我上電視的妝是否太濃?」哈哈,事後翻看的確太濃,不過放心,下次唔會咁濃架啦,因為大家稍後又可以再在同一個節目見到我嘛!


———————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:Beauty Secrets點解捱夜皮膚都靚
時代女性將睡眠視作奢侈品,然而,休息不足又點樣keep住靚樣先?我有SOS法寶,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。