2010年12月30日星期四

各具妙效爽膚水!

爽膚水明明係要嚟搽唔係飲,點解我每次拎支新品放喺梳妝枱,都會消耗得咁快呢?之唔係我嘅另一半好事多為!佢以前同大部分人一樣都懶用toner,更加唔知其重要性,自從經我苦心勸喻,加上他用了一陣子知效果好,依家用量直頭過火….. 完全唔識「慳」字點寫!
「點解要用爽膚水?」
1) 進一步潔淨洗臉後仍殘餘的不潔物,以暢通毛孔。
2) 輔助溶解油脂及老化角質。
3) 軟化肌膚,令往後護膚品更吸收。
正確用法及用量:
將爽膚水剛好滲透整片棉,並非水滴滴模樣為之啱分量;順毛孔生長方向,即鼻子向外兩邊輕抹,額頭同樣由中央向兩側掃開,再拍打助吸收。
推介一:剛剛用完的防敏之選!
話咁快用完,淨番個「吉」樽!
我上個月推介大家的 Dermagram 洋甘菊、紅海藻柔膚水,兩星期前已用完,感覺相當唔錯……. 很潤仲可以舒緩敏感徵狀,但由於屋企好多後備等著我試用,接下來轉用以下呢兩款……
推介二:卸妝後進而深層潔淨!
非一般保濕爽膚水,是 deep clean 功效!
Zensation 與 Dermagram 同樣是瑞士品牌,取材自不同療效天然植物,是防敏信心保證。
這支 Zensation Deep Purifying toner ,顧名思義是針對性深層潔淨肌膚爽膚水,我卸妝及潔臉後會用佢執手尾……. 抹走殘餘化妝品,乾淨得來唔會繃繃緊,配合薄荷涼快清爽感覺,相信男性會特別 buy
蘊含天然茶樹精華油、薰衣草及百里香成分,即時消炎殺菌、暢通毛孔、回復肌膚油水平衡,更可預防粉刺暗瘡,油性及混合性肌膚最啱用! $280 - 金鐘太古廣場西武百貨/銅鑼灣Fashion Walk LCX有售】
推介三:超強保濕救星-珍珠水!
大家估吓......透明爽膚水中的白色粒粒是什麼呢?
MJP Iniscience Tonique Hydro-Regulation Toner已經推出市面有好幾年,仍然介紹俾大家?因為真係好好用 - super保濕,就是全靠樽內的白色珍珠粒子發揮功效,它們是豐富活性補濕分子維他命EB5,塗上面會即時溶解形成滋潤薄膜。$420$378 (9) 中環中建大厦209
質地較一般水狀爽膚水杰身,似 serumD,不含酒精不刺激肌膚,但略嫌香味稍為濃烈。
輕輕推開即時令珍珠粒子溶入肌膚,保濕光澤感 really good!觸感超水潤。
—————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
測試家用式單極射頻機
又有嶄新美顏玩意想介紹給大家!就是家用式單極射頻機,終於登場了。
射頻技術是什麼?簡而言之,透過真皮加熱,指揮肌膚底層膠原蛋白增生、剌
激淋巴循環、緊緻提升輪廓。向來是我最喜歡的無痛速效瘦面facial!
這家用版效果又如何?請留意今期專欄內的介紹!


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。