2013年2月26日星期二

平爆瘦身食物

放乜嘢入口,既滿足口感,又可以愈食愈瘦?

話俾大家知,我一星期食六個連皮蘋果,盡量在每日進餐前食呀!
蘋果含有的蘋果酸,可以加速新陳代謝,幫助減少積聚了的脂肪,而且所含的鈣質豐富,可減少令下半身水腫的鹽分。

陳皮,能幫助消化、排除胃氣,還可減少腹部脂肪堆積千奇咪食醃製陳皮零食,又多鹽又多糖,唔健康愈食愈肥添!我的建議是常煲羅漢果陳皮水,各一加水同煲廿分鐘,焗十分鐘就飮得,代替白開水飲用,兼可以潤喉防咳,保靚聲。

仲有一種食物係我由細到大都咁like,甚至小學時試過自己親手種......但當時唔敢食傑作之嘛,haha!就係平爆芽菜。
是很多美國人推祟的蔬菜減肥食療之一。
熱底、常生暗瘡、肥胖者特別適合!
芽菜營養價值高且熱量低,還含有豐富的膳食纖維和維生素,常吃芽菜,可以防治便秘。中醫角度亦認為綠豆芽具藥理作用,不僅能清暑熱、通經脈、解諸毒,還能調五髒、美肌膚、利濕熱,但由於性涼故寒底人士不宜多吃。
亦由於生長期短、不需施肥、不需藥就能有很好的收成,基本都是無害蔬菜。
故此生吃無大礙,也更能吸收營養價值,我最愛的食療方案如下:

1)將芽菜用室溫水沖洗過,加黑醋涼拌而食,超爽口脆嫩,酸中帶甜味,正!
2)將芽菜置入攪拌機榨成汁(先用室溫水沖洗過),加入一湯匙蜂蜜,就是很清新的清涼特飲。
3)生菜包,但唔係包肉碎,係用生菜包住芽菜及西施柚肉,勁多汁的配搭!

食物充滿著酵素,是最健康、最有療癒力的天然營養品。大家不妨試試以上芽菜生食法啦!
———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
裸妝加分的秘密武器
看似無添加的妝容最能留住別人艷羨目光!試幻想沒眼線、沒胭脂、沒紅唇刻意修飾,皮膚自然的透出光澤、眼神精靈睫毛纖長、珠唇柔軟粉嫩,這似有若無裸妝比起濃妝艷沫更惹人喜愛!點樣可以做到?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。