2013年2月15日星期五

煮得健康,食出美麗

我呢個「為食兵團」團長,除了繼續教大家扮靚護膚美容,今年會更加專注在食呢一方面!
我太喜歡食,在我的facebook page和微博,常常有人留言問我點解可以咁肆無忌憚瘋狂地食?其實背後有大量運動和減肥機的配合才可以做到!
像我這樣的食法:

又鵝肝又椒鹽白飯魚、炸芋鴨肥鵝腸、串燒大盛,雖然盡量用紙巾吸走油分先食落肚,之後都要堅持做適當運動:
慢跑1小時,再加單車機、太空漫步機、伐艇機去配合呀!
而今年在食這一方面,我自己將有一個突破,就係嘗試由自己操刀,整一些健康佳餚,在家中品嘗。因為我身為為食兵團,已經苦了身邊另一半,令他膽固醇、血脂大超標呀!
所以新年時候,我自己弄了個低脂餃子,襯上健康減肥消脂黑醋,作為我倆的年初一的宵夜:

健康的食譜及整作方法,當然陸續有來來。其實較早前已經製作了四個食譜的片段,當時有很多讀者向隅,現在已經重新上載到YouTube,當中我喜愛一個較簡單、以及對需要節食減肥很有幫助的「黑醋沙律」:


食出美好身段,也可以飲出美好體態,「輕身去濕炒米茶」,本來係為產後婦女收身去水腫用,但我自己頗喜歡用它來代替白開水,尤其是我食得咁多,谷住個胃腩後飲一杯炒米茶,消得特別快,而且男女都適合:
最近令我身邊朋友為之瘋狂的小食,又係我經常在這裏介紹的「花膠凍」,即係廣東話的啫喱。好多朋友睇完片之後,都覺得唔難整,有興趣學整就要睇片啦:

立即想買花膠?傳統行業無咁早營業,下星期一先去買啦!
而我呢,的確整食物整上癮,特別對這些傳統的海味食療好有興趣,好想學識之後教大家。事實上,我身邊有不少朋友因職業關係,經常收到鮑蔘翅肚做禮物,可惜得物無所用,都唔知點整!結果白白轉贈別人,年輕人,活在當下,食就是我們對生活的激情,如果連一份激情都冷卻了,人生就會變成痛苦而漫長的路,所以我咁注重食,因為美味所帶來的衝擊,讓我覺得生活的苦都一掃而空!

———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
DIY 美肌食療「滋陰養顏 花膠啫喱」
睇片再加平面雜誌的指導,新年期間有時間可以試下,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。