2013年2月4日星期一

2013購物清單(上)....下集上映前可能仲有中集及中下集

買東西的慾望從未熄滅過,撲熄的唯一方法是買下它買下它,但當你遇上買不到的東西,會否令你的購物慾更加高漲?我本來預計,寫一寫我希望在農曆年前想買的東西,應該可以一日寫完,但wish list愈來愈長,可能在下集之前,會有多一集中集,唔夠可以有中下集都未定!

慾望No.1 --- 自拍神器第三代 Casio TR200

其實我知,我知得太遲!呢部被「內地潮人」稱為自拍神器的Casio TR系自拍相機,已經出到第三代,在中國大陸以至台灣,都係最強的自拍神兵。但奇怪的是,在香港好像寂寂無名,完全從報章雜誌中冇見過其介紹,但在網絡世界,只要搜尋「自拍神器」四字,好評多到嚇死人。
至於有乜咁吸引?當然係其「照鏡式」自拍功能啦,睇示範就知,方便到極!
對於我日常寫blog影示範相,自拍是一件頗痛苦的事,永遠唔知影出來的角度是否正確,又容易手震。睇功能介紹,倒數自拍又真係好方便,set好晒就快門啟動,應該好方便。
而我預計,我最常用的推攝方法會係咁樣:
好似化妝鏡般方便,示範妝容及護膚手勢就一定掌握得清清楚楚!
可惜咁好一部相機,在香港居然買唔到!
行過好多連鎖電器鋪都冇,上網睇就話全球只有中國率先發售,發售日期係2013年1月15日。香港早在上年11月已經有記者會發表過。去Casio日本官網睇,直情冇呢部自拍神器?唔通又係被水貨客買晒走私返大陸?
點解我會咁講?因為呢部TR200在國內的官方定價係人民幣¥4,990,即係港幣$6,000!貴得太誇張吧!一部1200萬像素、21mm廣角定焦鏡頭、Full HD拍片、美顏功能等等,都只屬$3,000以下的DC級數,賣價去到咁高,我認為不合理。問過一些對DC熟悉的朋友,在香港其實有部份相機店有售,不過定價約$6,800。朋友指,TR200係中國限定款式,和上一代TR150(全球都有得賣的型號)的設定都係一樣,只是多了8款藝術濾鏡而已!但TR150要幾錢呢?
炒到$5,380!
癲!我自己一定唔會助長呢個炒賣的歪風,寧願放棄都唔會用炒價買!所以我的願望好簡單,畀我用正價買到TR150已經心足!而當我得到之後,一定要再寫一個詳細分享報告,除非,佢表現未如理想。

至於慾望No.2,我真係好想再寫,不過,好似已經因為自拍神器,已經寫了好多字,明天再續!

-----------------------
本週《MORE》專欄精采內容:
2013 我的十大奇蹟面霜〈下〉
網上一直留傳「世界十大頂級面霜」名單,被譽為深受荷李活星、名緩名人寵愛,以至全球愛美女士夢寐以求重拾青春的護膚品;共通點是擁有一瓶就能夠對抗歲月摧殘,無須層層疊N款修護品,是成熟肌的「皮膚救命霜」啊!
「我的十大奇蹟面霜」誰屬!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。