2012年3月28日星期三

增強抵抗力篇 (vol 1)

人大咗,愈著重健康!

大家有無發覺,即使患輕輕感冒,都好耐唔斷尾,仲好易翻發添,唔知係病菌惡咗、定係身體弱咗呢?最怕影響心力無精神工作嘛!
而我天生係鼻敏感底子,周不時因瞓一晚而鼻水倒流,第二朝就喉嚨發炎;而且好易被人傳染感冒,所以要時刻提醒自己不忘調理身體。

點樣增強抵抗力?
除咗定期搵中醫針灸促進氣血,我嘅保健心得係最緊要多飲媽咪炮製的健康愛心水,冷藏於雪櫃想飲時煲暖或叮暖,以愛心水代替普通水飲用;我媽咪是師奶廚神,不單煮餸very good,養生食療好耍家,會因應屋企人身體所須及氣候轉變煲水,俾menu大家過目啦---

天氣乾燥、喉嚨痕、作咳嗽---- 飲新鮮枇杷葉煲羅漢果水
皮膚乾燥、喉嚨乾涸--- 蘋果加雪梨加粟米鬚及雪耳
滋潤加強版--- 竹庶加馬蹄加粟米及新鮮原個海底椰
熱氣、爆暗瘡--- 夏枯草煲黄豆
濕熱、脷苔厚、水腫--- 冬瓜薏米赤小豆扁豆水
小貼士:以上甜味建議來自糖冬瓜或曬乾龍眼肉,比加入片糖更有益。

我知,以上食療方法健康但煩複呢!唔係人人願意及有時間花心思。
其實我都會同步進行方便容易的方法,就是營養補充劑,說實話,我是近兩年才有服食supplement的習慣,因為是我信任的中醫師錢太及西醫Dr Law給予我建議,食食吓又覺得好似有效用喎!
即使枕邊人不幸患有感冒,touch wood……我都好多時頂得住無被傳染。
以下是我常服用之醫生推介營養補充劑:(一般人也適用)

a) 飲康鈣C--- 維他命C增強抵抗力、皮膚都有光澤D
每次將這氣水餅放入水中,炸炸聲加起泡泡又噴微煙霧,就會引來家中八卦但又怕事的兩隻貓圍住水杯觀賞,場面搞笑!
b) Dr Law clinic維他命D--- Dr Law話我成日唔肯曬太陽會缺乏維他命D,鈣質就會好易流失,但係香港有售的分量唔夠強效,她開給我的是一星期只須食一粒,非一日一粒,可想而知是加強版。
c) Co-Qten-30心臟營養補充劑--- 心臟都要補?我都有咁諗!既然是錢太叫我自行到藥房買,我對她經驗及醫德有信心,當然會聽從。原來Q10對抗氧化好有幫助,有助細胞維持健康,順便補補心臟,哈哈….. 因為錢太知我被處女座枕邊人激得多!
d) 葉酸--- 都係錢太叫我自行到藥房買,建議要定期補給,絕非孕婦至啱食!葉酸幫助氨基酸、蛋白質的合成,是人體重要營養素,幫助細胞生長,記憶力都會好D喎,唔通錢太覺得我「失憶備忘錄」?!

要每日定時定候食晒上面所講營養補充劑,我覺得人都癲,而且我飲食都算健康均衡,所以我喜愛隨心所欲,鍾意食邊款就邊款!總之,有少無多就安心啦!

明天介紹一款集合N、唔使食N的巴閉supplement俾大家……敬請待續!
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
下一支鎮守家中的「神仙水」
在廣告轟炸下,可能大家都只認為「神仙水」只得一支,然而在我心目中並非SK-II的專利能夠並駕齊驅的SK-II MEN男版神仙水日本Enary Mild LotionLa Mer Whitening Lotion Intense。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。