2012年3月12日星期一

送大禮祝賀 MyLuxBox × Yoko Tsang 代言大使

正式向大家公告--- 我很榮幸成為 MyLuxBox 代言大使,至開心及有意義係品牌願意將每月部分收益,撥捐到我揀選的慈善機構,大家支持 MyLuxBox 也就別具意義呀!

網頁內有我瞓身拍攝女士專屬「美容盒子」
明明著咗件晚裝,Oh no......點解似bikini

而 MyLuxBox 為隆重其事,喺上星期四晚搞咗個超型格好玩 party,專誠款待Blogger、傳媒及美容品牌公關朋友,在此多謝出席盛會的你你你們啊!
帶大家精采重溫:
外及場放置了大型banner,是較早前為MyLuxBox拍攝
咪睇好easy咁,過程令我腰骨硬晒軚、仲凍到打冷,有機會他日同
派對非常,有美食、音樂、志同道合人士,玩足全晚樂而忘返!

() CEO of MyLuxBox Diede van Lamoen 
我係MyLuxBox品牌大使Yoko Tsang
Managing Director of MyLuxBox  Karl Loo
位smart到極,我在他們身上學到不少腦袋急轉彎招數


MyLuxBox 業務發展總監 Stephanie Huen 及  Jacqueline Ko 
她們做超級有幹勁,經常要瘋狂趕deadline,佩服


當晚到場支持MuLuxbox的一衆bloggers及公關朋友,多達70幾

究竟咩係 MyLuxBox
呢個朵大家一定要知,否則就out喇,因為「美容盒子」concept 在香港開始掀起旋風式熱潮,在美國直頭早已紅遍全國啦,而 MyLuxBox 就係至巴閉嘅領導壬者,有證有據---遍佈全球9個國家,包括瑞士、南韓、澳大利亞等,連南非、中東都有,真係誇張!喺中國 MyLuxBox仲被《第一財經雜誌》譽為當今炙手可熱科技創業公司。
其實香港上年尾至有MyLuxBox,至今已經喺FBTwitterWeibo累積咗17fans,呢個數字真係增長得好勁,我能夠成為佢哋ambassador,簡直天大面子啊!嚟緊每個月會拍片分享盒子內的神秘護膚及妝品,講解成分及效用,仲會推介獨特使用方法,期待一齊愈用愈靚呀

咩係「美容盒子」?睇片就知:


MyLuxBox「美容盒子」概念是每月只須付上特定「廉價」月費(HK$100),就可以有驚喜,個個月都會有beauty box送到你屋企,裏面是意想不到的美容品牌deluxe sample ,點解我會話係「廉價」月費?因為每個盒內嘅禮品約有成67樣,總值閒閒哋超過67倍呀,真係好鬼著數囉!
而佢哋嘅概念同我如出一轍,都係想將最好/最新嘅美容產品介紹俾大家,兼且幫大家爭取優惠著數;有長期追捧我blogfacebook嘅你哋,相信都會了解我至鍾意慨送出各大品牌禮品兼為大家爭取jetso price,目的都係想同大家分享扮靚喜悅!

今次都唔例外,我喺MyLuxBox公佈我成為代言大使嘅party上,獲得一袋好豐富嘅贊助禮物,總值三千多元呀,當時每位來賓都有份啊,一人一袋皆大歡喜!
上星期在blog早響會送俾大家,今日action
送大禮!
一共送出十份禮品,全部名貴品牌,包括:
a) 日本Kinka金箔水晶面膜--- 夾擊保濕及亮澤肌膚,至開心係可以循環敷足十次。價值成千元一片嘅面膜,全城至矜貴非佢莫屬!$980
b) 巴西BEAUTY BY CLINICA IVO PITANGUY face lifting cream---
Ivo Pitanguy教授研創,全系列產品是專為整形專科及修復性外科手術而創製的,針對性活化細胞及治療肌膚問題。價值約$54015ml (sample size)
c) 日本Enary粉底液---修飾兼護膚,主打成分甲殼素抗敏保濕,撫平乾紋,改善暗啞肌色。$520
d) 法國CAUDLIE 體驗裝--- 包括卸妝潔膚水、保濕面霜、身體潔膚啫喱及滋潤乳液、溫和洗髮露,珍貴葡萄籽是其皇牌活性成分,高效抗氧化及滋養肌膚。
e) 英國REN Shea Butter Body Cream---含有乳木果油和荷荷芭油,保濕和滋潤身體皮膚。Body Wash--- 沐浴露含橙花油及葡萄柚油,潔淨同時修護潤澤肌膚。各50ml
f) 美國Benefit brightening foundation--- 荷李活著名化妝品牌,我最like係品牌胭脂水,呢款粉底液勝在oil free且加入氧氣喚醒肌膚,水潤貼服,妝效自然。5ml
g) 美國Burt’s Bee sensitive eye cream--- NPA機構天然認證,絕不含塑化劑及任何化學物質,此眼霜是專給敏感皮膚使用,性質溫和,幫助減退浮腫。$38810G
h) 澳洲Jasmin The Essential SevenTravel Pack--- 眼膜、潔面液、精華素、面霜、玫瑰水、護手霜等7款旅行裝,成分全天然有機,敏感皮膚合用。
i) Eco-Cellulose face mask---有機認證品牌,面膜含蘆薈凝膠配合100%植物配方,加入海洋植物提供保濕滋潤,熊果素和甘草提取物提升皮膚光亮度。約$88/片
j) 三大品牌折扣卡:
日本Kinka黄金護膚產品discount coupon 25% LUSH VIP coupon 15% nest privilege card 10%

大家想獲得以上豐富禮品?即睇玩法:
Step 1:登入我官方facebook參加
香港美容專欄作家 Yoko Tsang (記得like呀^_^)

Step 2:在附圖相留言---請註明你想獲贈那一款產品及原因。
(截止日期316晚上11)

***我會揀選講得至好的十位幸運兒,將禮品送到你哋屋企或office
(諗到送禮時,我要去郵局搞一大餐,仲唔係錫晒大家?!) 請踴躍參加啦!

-------------

可以靚又著數,大家快D上網訂購 MyLuxBox「美容盒子」啦!
他日品牌仲會搞會員派對,肯定好玩又多優惠到時我亦可以藉此機會同大家見面喇!


亦有男士專屬「美容盒子」,訂購送俾男友,so sweet勁冧!

喺 MyLuxBox Facebook 俾個"like",仲會經常收到好多美容資訊、潮流動向添!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚大翻生 速效三步曲
我為切合忙碌OL一族精心設計美肌餐單,只須每星期一次,依足程便可讓皮膚在睡眠間享受深層進補的極速成效。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。