2012年3月2日星期五

「泰」高興 之旅程花絮篇 (下)

噚日,我喺官方facebook與大家分享抽中GLYCEL亮白雪肌系列的喜悅,答應大家送出當中一款禮品,牙齒當金使,邊位幸運兒勝出,我會寄到你府上呀!

遊戲玩法:
請到我facebook這個post 參加啦(click) :香港美容專欄作家 Yoko Tsang 
問題:請分享一個獨特的美白肌膚方案。
我會揀選答得最好最妙的一位,送出禮品去你屋企。
截止時間3月2日晚上9時正

$780 
Glycel White Ice Whitening Lotion 亮白雪肌防曬乳SPF 30 /30g

功效:以海百合精華與櫻花精華組成的花蕊嫩白精華,冰封色素於肌膚底層,蘊含熊果素、透明質酸作重點式擊退分解色斑、幼紋及暗啞膚色,高效提升美白力量,防曬因子抵禦紫外線預防肌膚老化令肌膚展現無瑕亮澤。
-----------------------------------------------------------------------------------------



請click 「泰」高興 之旅程花絮篇 (上)

今日繼續下集:
去到泰國,除咗帶大家shopping好去處,當然唔少得massage啦,平靚正之選多的是,我揀呢間梗有過人之處,待整理好資料至一次過同大家分享!
俾人揼過程相當爽,但現場有5個人10隻眼(《新假期》工作人員)望實我按摩,好鬼唔自在囉.....haha!
工作完畢返到洒店已經係凌晨1點,大家仍然無得休息,因為要將我嘅戰利品晒冷在牀上,須花費極多時間和心思。
三月初《新假期》雜誌一連幾期,會有我及兩位食、玩blogger登場,到時再告知大家密切留意!
喺department store見到特大版angry bird(似足某某性格),好鍾意啊!
屋企無後花園養佢唔到,唯有影張相留念啦!
喺街邊見到呢隻公仔,oh.....係狗仔至啱,cutie到暈,
忍唔住捉實佢,想逃走無咁易.....haha。
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
期間限定 必搶心儀名牌妝物
有內在美兼夾有外在美,特別討人歡心!美容護膚妝品如是,具實用性且包裝設計富有創意的,必能令女士們愛不釋手。Anna Sui、Paul&Joe、Dior的三款新品,皆以限定品掛帥,不但令我一見傾心,試用後覺得效果非常好詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。