2011年5月19日星期四

轉頭轉妝轉形像!

噚日做嘢要喺 i-phone 揾舊相,發覺自己兩年內個妝同個髮型都好唔同,唔介意公開俾大家睇吓!
呢期鍾意戴帽扮日系,貪舒適零妝素顏中環預約試婚紗,五官即刻唔見咗,我記得係2009年9月嘅事!
呢張係我跳去最後嗰本書做嘅時候員工證照片,膽敢換形像齊蔭剪,應該係2009年12月嘅事!
嘩!自己都嚇親,做同事結婚日姊妹,化咗日系濃妝,睇番好似好惡咁,個髮色又太啡好唔自然呀,直髮當時捲曲咗,又係2009年12月嘅事!
去完日本瘋狂購物後,返港即刻著晒上身,戴咗當時日本買嘅大熱絲巾head band,估唔到好多女性朋友都話想要,是2011年2月攝於世貿中心。
都係日本shopping後至買到嘅大蝴蝶結頭飾,是麖皮好型,但覺得有點誇張,去飲宴先戴咋,至今玩過一次咁多囉!是2011年3月嘅事。
上面至話去飲,相隔十日又係去飲,我嘅前蔭話咁快長咗咁多,都係呢個九一分界啱我 D,最順眼同襯面型,同樣是2011年3月嘅事。
最新髮型已經可以做到all back頭喇,呢個係去做 guest speaker 前用手梳住先,再去Private I搵Teddy set頭。新鮮熱辣上星期嘅事!

———————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采容:
搶救容顏 美肌妙品
姊妹們,相信大家也洞悉到每月M事,除了會影響心情肌膚難免出事,歸根究底,「時令殘樣」是由於……,點樣打救?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。