2011年5月16日星期一

測試身體年齡!

上星期早已與大家訴說過忙到甩轆!然而,deadline仲未到,即係要繼續捱夜趕工。
推回幾日前,亦即星期五,因為早與 Amway有個約定,所以務必赴會;此外,還有一個重任,就係要帶埋媽咪去,做乜嘢?
就是 body check 喇,大家對 Amway 的認識可能只限其千萬種營養補充劑、元祖級入會制度,我媽咪就係佢哋手洗潔衣粉和牙膏的長期用家 (因為夠純正天然),而我就因為品牌 beauty products 'Artistry' 而結緣,上年仲喺北京訪問咗神級化妝師 Zing。

今次到訪的 CWB 店,是剛剛大裝修完畢,樓上一層就係主要提供 body check  skin test,儀器夠新又夠pro,所以一定要帶埋媽咪齊齊 check check
我皮膚測試就做得多,骨質、血管、脂肪等關乎健康指標反而就極少 check 住,所以事前都有D緊張呀,驚唔達標嘛!

肌齡早已有答案,body age 又如何?
先與營養師會面,講解流程!(哈!營養師非常斯文又超級瘦削,感覺特別專業。)
我做咗呢樣嗰樣.....差不多成45分鐘。
呢刻我想即刻瞓著!
咁似健身儀器?
呢部機我在 Fancl 都做過,是 check 骨質。
結果......出乎意料之外呀!非常開心,骨質密度是 25 歲、血管年齡 22 歲、體質與脂肪相應年齡則是 27 歲,營養師都讚我 keep 得好!

其實我一向注重飲食,唔煙唔酒仲講究養生食療,唯一致命傷係夜瞓,所以肝應該唔多好(排毒自然差),決定揾有效對症方法,推介埋俾大家!(等我向食療方面進發先)

同場加映:我阿媽逆轉肌齡
我媽咪今次就威盡師奶界,因為佢做色斑、彈性、皺紋、水份度測試後,得出肌齡竟然係30-35歲,比真實年齡相差一大截,鼓掌!
大家咪以為我阿媽同我一樣沉迷美容喎!她皮膚易敏,一出去做 facial 按面就轉頭出一堆暗粒;懶...唔一定用洗面膏,有時淨係用水洗添;單單迫佢用棉塗爽膚水,都講咗 n次;敷面膜?一個月一次啦。
所以我認為皮膚靚唔靚,天生底子最重要,後天保養是輔助,當然,以現今科技要扭轉劣勢已非難事了!
P.S 我媽咪近 6年不停有我最好的護膚品孝敬佢,還有美肌貼士呢,大家千奇咪誤以為真係乜都唔使做都會靚呀!(咁我寫嘢以後仲有人睇?!)


 Amway
香港銅鑼灣軒尼詩道468號. 
電話:, 2881 8328
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
搶救容顏 美肌妙品
姊妹們,相信大家也洞悉到每月M事,除了會影響心情肌膚難免出事,歸根究底,「時令殘樣」是由於........,點樣打救?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄





1 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。