2010年12月23日星期四

Party SOS 內外三寶!

仲有一、兩日就係平安夜、聖誕節,據幾間美容院老板娘所言,原來每年的12月係 facial 旺季,通常五點打後 booking 爆到七彩,事關各位女士們都想喺咁浪漫節日裏恃別省鏡,去 party 爭妍鬥豔都唔輸蝕。

重要節日前,其實千奇唔好為塊面搞太多特別嘢,至弊弄巧成拙爆粒大瘡便大煞風景,到時想遮都遮不住,大前題……注重加強保濕去紋,減低浮粉、乾紋暴現機會便足夠;仲有一點至要緊是修護成分務必防敏,不容許半點差池-泛紅、出粒粒、痕癢…….no way

今日係星期四,即節日前黃金修護時刻,當然要好好把握,我無諗過要介紹 facial 令大家趕頭趕命同別人爭位,倒不如準備兩款急救 mask,一次過出擊,再加埋養顏活血「三棗茶」,面色自然好!

唔想化咗妝後紋理暴現,露粉痕?針對性滋潤皮溝為之上策。欲加強功效,我於重要約會前都會實行「有mask打孖敷」即睇以下肌膚急救法示範:
基於我眼底皮膚特都弱,所以呢個方法係針對性救倦態眼,秘訣是待眼膜仍微濕之時,隨即 on top覆蓋面膜,加重眼底滲透效果,兩款 mask 的精華都可以一次過解救受損肌膚。

至於揀邊個品牌嘅 mask?我家姐咁敏感嘅皮膚都可以用齊 Dermagram多款產品,呢 D大日子安全為上,當然都係推介佢俾大家!
哈......聖誕老人都撑 Dermagram 撫紋緊緻面膜,用上脂質囊科技,即係可以高速滲透皮膚咁解;含有膠原蛋白、金縷梅成分,修補受損細胞、撫平皺紋,令皮膚回復緊緻彈性。坊間面膜愈賣愈貴,閒閒哋都索價 $80片,而幾蚊片的只限 made in Taiwan,呢款瑞士矜貴配方、一片都只係 $30,相信都叫物超所值。
($150 / 5片)
包裝上指引敷後要過水,我於睡前敷上,第二日上粉底,真係覺得非常貼服,至正係水份夠令我 T字位減少標油,個妝自然 keep 得好唔易溶,唔使成日心掛掛要補妝,嚟緊兩日都會去 party,今晚必定再靠佢!上述「有mask打孖敷」示範,可見面膜剪裁極適合亞洲女士面型,除下巴位長了點,額頭、鼻翼、兩邊面脥......稱得上 perfect fit!

唔該晒微博代言人-小浪,相信看圖便知我想介紹眼膜。呢款係與上述面膜同系列的撫紋修護眼膜,成分有點不同,除膠原蛋白重點撫平細紋外,還加入了洋甘菊精華,深層滋潤同時排走眼部多餘水分,眼袋眼紋一齊 say bye! 
($120 / 5對)
打開眼膜一刻見到非常 juicy,雙眼即係發亮,皮膚好渴呀!大片到覆蓋埋顴骨,呢個部位經常接觸陽光,所以要倍添呵護。敷完眼底紋理即時減退,夠晒潤,唯一覺得未夠好係精華多到有 D 墜,眼膜初用一分鐘容易移位,要推番正,再唔係要乖乖躺下來。

養顏再下一城!
以下推介特別適合女士們經常飲用的「三棗茶」,是醫師錢太教我的,可以養顏、補氣養血、提神,令面色紅潤。整一次功夫都無須五分鐘,供日內多次飲用,非常方便。
這處方係「萬全堂」錢太貢獻!佢話我脾虛、血虛,所以經常都要飲用呀!

 「三棗茶」
材料:紅棗、黑棗、蜜棗、西洋參

家中飲用:洗淨後加入五碗水,慢火煮 20 分鐘,熄火後焗 15 分鐘。
公司飲用:洗淨後切粒,置於保暖壺內,熱水焗 小時。

味道甜中帶少少甘香,當水飲.......good!

Dermagram專門店:
銅鑼灣駱克道地舖 (Sogo後面近景隆街)    2893 9878
鑽石山荷里活廣場2樓279B店        2955 9386
屯門市廣場1期1樓1031-1032店        2404 0630
————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:

隱世美容界高手
除了試盡各方護膚妝品和醫學美容儀器,我更愛發掘美容界高手,就像前期在專欄內介紹的「針清王」,其實我還有多位隱世聖手未張揚,如豐胸摩術手、瘦面塑形師等等,他們即使藏身美容小店,憑著技術精湛自不然客似雲來,直情怕我公開寫好佢……驚做唔切添!今次又要出賣另一位隱世高手……..詳請留意今期《MORE》

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。